” Merdunya suara Merqeen, husky gitu.. ” – Netizen

Video Merqeen Menyanyi Secara Live Di Konti Era FM Raih Perhatian Peminat. Boleh Tahan Suara Merqeen, Ala-Ala Afgan Versi Malaysia Gitu. Makin Ramai Lah Yang Ang4u Dengar Suara Merqeen !!

Nama pelakon baru, Merqeen melonjak naik apabila drama lakonannya bersama Anna Jobling, Melur Untuk Firdaus mencipta fen0menanya yang tersendiri. Tidak hanya di kalangan peminat di Malaysia, malah peminat Merqeen juga ramai di negara jiran, Indonesia.

Menerusi akaun Instagram Era FM, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Merqeen menyanyi secara live di konti Era. Ditemani penyampai-penyampai Era iaitu Radin, Nabil Ahmad dan Pak Azad, suasana di konti begitu meriah sekali.

Pada awalnya Radin membuat live di aplikasi Tik T0k dan apa yang mengagumkan dengan kehadiran Merqeen menerusi live tersebut berjaya mencapai sehingga 3 juta likes daripada peminat yang menontonnya.

Sebagai ganjaran kepada peminat atas sokongan mereka, Merqeen memperdengarkan sedikit suaranya menyanyikan lagu dendangan asal Afgan. Wah wajah kacak, ditambah pula suara yang sedap didengar, wah pakej lengkap lah Merqeen ini.

Jom tonton video di bawah :

Terkej0t betul Pak Azad sampai bergolek di lantai apabila melihat 1 juta likes ketika Merqeen sedang bercakap.

Meriah betul masing-masing bersorak gembira apabila ramai peminat yang memberi likes, sudah seperti menonton perlaw4nan bola sepak pula gayanya, haha.

Perkongsian ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Merqeen bila buat hairstyle camni, teringat hairstyle Alicia Amin. Dah lah segak, anak manja, family 1, pandai menyanyi pulak eh.. “

” Boleh menyanyi eh mamat ni, buat 1 lagu la. Suara husky macam tu confirm ca1r lah gad1s-gad1s di luar sana.. “

” Merdunya suara Merqeen, berdebar jantung ku mendengar suara Merqeen ni. Sudah tidak diragukan lagi memang wow, ca1r woo.. “

” Merdunya suara Merqeen, Afgan no 2 ni. Lebih 3 juta tu kang pengs4n lagi Pak Azad nanti haha.. “

” Suaranya merdu, husky gitu pergh. Nyanyi la panjang lagi, tak puas dengar suara tu.. “

” Aduh tersenyum sendiri dengar suara Merqeen ni. Sedap halwa telinga paling best, eii.. Rupa ada, suara pun ada bakat ni.. “

” Full package la Merqeen ni. Menyanyi boleh, berlakon boleh, modelling pun boleh. Mantaplah, suara tu bikin ramai jat0h cinta.. “

Alahai Merqeen, jejaka h0t yang menjadi sebutan ramai masa kini. Mendegar suara Merqeen ini, lagi bertambahlah ang4u peminat wanita kepadanya, hehe. Apa-apa pun, terus success dalam kerjaya dan semoga gembira selalu Merqeen.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Era.je, IG Merqeen

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..