” Comelnya Khaleeda, putih kulitnya makin bamb4m.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Terbaru Fizo Omar Bersama Isterinya, Fazeera Nazri Dan Baby Wan Khaleeda Cur1 Perhatian Peminat. Gebunya Khaleeda, Comel Muka Macam Cik Yam Sangat !!

Diam tak diam, sudah 2 bulan usia anak Fizo Omar dan Fazeera Nazri bernama Wan Khaleeda ini. Pada perkongsian terdahulu, Fazeera ada berkongsikan beberapa keping gambarnya bersama Khaleeda dan ramai yang memuji Fazeera yang sudah kembali ramping.

Meninjau entry terbaru Fazeera di akaun Instagramnya, telahpun dimuatnaik beberapa keping gambar terbaru Fazeera bersama Fizo, Wan Maryam, Wan Khaleeda dan ibu mertuanya. Mereka  sekeluarga kini bercuti sekali lagi di Legoland Johor Bahru.

Fazeera tetap cantik walaupun simple sahaja penampilannya. Tanpa makeup yang tebal, masih terserlah kecantikan semulajadinya. Gembira semuanya lebih-lebih lagi Maryam dapat bercuti di tempat kesukaan ramai kanak-kanak ini.

Gambar pertama hanya memperlihatkan Fazeera bersama stroller baby. Pada paparan berikutnya, wajah penuh Khaleeda dapat dilihat dari pandangan yang sedikit jauh. Comel Khaleeda, seiras kakaknya juga.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Fazeera ini telahpun meraih lebih 3000 likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Che Yam semakin cantik. Tahniah Papa Fizo. Semoga gembira selalu. baby pun secomel Che Yam.. “

” Comelnyer kamu Khaleeda. Semoga membesar dengan sihat dan cerdas. Cute pulak muka tu.. “

” Baby Khaleeda so cute and mommy look great beautiful. Putih nya baby Khaleeda ni, comel macam ummi dia.. “

” Cutenya Khaleeda, ger4m uncle nak c1um. Alhamdulillah, comelnya lah baby Khaleeda macam muka cik yam masa baby.. “

” Comelnya Khaleeda, putih kulitnya. Makin b4mb4m baby K ni, alhamdulillah sihat sihat selalu baby.. “

Nampak seiras seperti Fizo dan Wan Maryam ketika bayi dahulu Khaleeda ini. Apa-apa pun, masih awal kerana wajah baby selalu berubah dari bulan ke bulan. Yang penting, Khaleeda semakin chubby dan membesar dengan baik.

Tentu Maryam seronok dapat bercuti apatah lagi kali ini adik Khaleeda pun ada bersama. Apa-apa pun, semoga baby Khaleeda membesar menjadi anak yang solehah, sentiasa sihat dan di bawah lindungan Allah selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fezyra Nesry, IG Fizo Omar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..