” Laa kaki melat4h rupanya Wafa, kelakar lah tengok.. ” – Netizen

Video Telatah Wafariena Roslan Yang Tak0t Dengan Sugar Glider Buat Ramai Terhibur. Punya Lah Tak0t Sampai Terkeluar Melat4hnya, Haha !!

Nama pelakon Wafariena Roslan ini semakin meningkat naik. Mula menjadi perhatian apabila telah berjaya memegang watak ‘per4mpas’ menerusi drama 7 Hari Mencintaiku 2 yang men1nggalkan kesan kepada para penonton.

Selain mempunyai bakat dalam bidang lakonan, pelakon tinggi lampai ini juga mempunyai bakat dalam bidang nyanyian. Bagi yang mengikuti Wafariena atau lebih dikenali dengan panggilan Wafa di akaun Instagram, pasti mengetahui yang Wafa turut berkongsi pelbagai video nyanyiannya.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Wafa telah memuatnaik satu video yang memaparkan dirinya yang tak0t dengan Sugar Glider. Pada awal video, ibu Wafa telah memberikan haiwan tersebut kepada Wafa dan meminta dirinya untuk memegang.

Namun, Wafa yang kelihatan seperti tak0t dan gel1 dengan haiwan tersebut mencu1t hati peminat. Perkongsian video itu telah menarik perhatian warganet dan sehingga kini telah mendapat lebih 9 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan, rata-ratanya terhibur melihat telatah Wafa dalam video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Laa kaki melat4h rupanya Wafa, kelakar lah tengok. Macam saya juga gel1 betul kalau dengan haiwan macam ni.. “

” Kalau saya mel0mpat terus, haha dah tak duduk macam Kak Wafa tu. Ni kira ok halh juga tak la tak0t sangat.. “

” Hahahahaha comel lah Wafa ni, haha awal2 dah melat4h, tu tak pegang lagi sugar glider tu, terhibur tengok.. “

” Muka ser4m lah tu, hehehe mak pun kaki sak4t anak. Muka Wafa tak0t pun comel dan cantik, hehehe.. “

” Kak jangan buat muka comel sangat. Comel juga binatang tu, suka tengok Kak Wafa ni lembut je orangnya.. “

Β ” Dua2 comel, jarang nk tengok muka Wafa takot macam ni. Memang sugar ni familya Wafa pelihara ke, hehe mesti jinak.. “

” Lawak lah hang ni Wafa, macam tu pun tak0t noh. Ker4s perut tengok perang4i hang, hahahahahaha, ad0i hai.. “

Wafa tak0t pun cantik, patut ramai yang memuji. Memang tak sangka Wafa rupanya seorang yang mel4tah. Apa-apa pun, semoga Wafa terus berjaya dalam bidang yang diceburinya dan bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG wafarienaroslan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..