” Makin m0ntel, muka tu Jepun sangat.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Intan Ladyana Bersama Puterinya, Evie Khadeeja Yang Kini Berusia 7 Bulan Raih Perhatian Peminat. Wah Makin Bamb4m Lah Evie. Comel Sungguh, Makin Jelas Muka Daddy !!

Penghujung bulan Januari yang lalu, pelakon Intan Ladyana dan pasangannya, Harris Alif dikurniakan seorang bayi perempuan. Menamakannya sebagai Evie Khadeeja, si kecil ini dikatakan peminat seperti anak Jepun kerana matanya yang agak sepet dan berkulit putih.

Meninjau akaun Instagram Intan Ladyana, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Intan bersama Evie. Tulis Intan di kapsyennya, Evie datang melawat mummynya ini di set penggambaran.

Evie yang dipakaikan baju berwarna kuning dan memakai topi nampak semakin chubby. Diam tak diam, hampir 7 bulan usia Evie. Rupa Evie dari lahir sehingga sekarang memang terserlah dan begitu seiras dengan daddynya.

Harris juga ada berkongsikan gambar Evie di Instagramnya sebelum ini. Semakin comel Evie dengan pipi paunya itu. Tangan pun sudah nampak berketul-ketul, princess kesayangan mummy dan daddy yang sangat cute.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Intan dan Harris ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Wow b4mb4m la dia, macam muka daddy sangat-sangat ni. Harris versi gegurl hehe, comel.. “

” Sebijik muka daddynya, cute sangat sayang Evie Khadeeja. Pipi tu ger4mnya nak g1g1t je rasa.. “

” Oww baby is so cute and adorable. Comel macam mummy dan daddy dia. ger4m tengok.. “

” Copy paste daddy dia sangat. Evie dah makin chubby ni. Aa cute dengan senyum camtu.. “

” B4mb4m mommy ni, bulat mata tu mata daddy sangat. Bila nak boleh dukung baby ni.. “

” Sebijik muka daddy, alolo cutenya Evie ni. Dah tak ada rambut hehe, fotokopi daddy sangat.. Makin montel muka tu Jepun sangat.. “

” Alhamdulillah comel anak mommy dan daddy ni. Muka daddy tapi cantik macam mummy hehe.. “

Tentu apabila Evie besar nanti, mempunyai ramai peminat seperti mommynya juga. Semoga Evie terus membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah serta pendamping setia mummy dan daddy sampai bila-bila.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Intan Ladyana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..