” Eh eh feelingnya muka tu, betul-betul menikmati makanan.. ” – Netizen

Video Lila Amina Sedang Makan Cucur Buat Ramai Ger4m. Alahai Makan Cucur Pun Boleh Cair Melihatnya. Siap Pejam-Pejam Mata Lagi Menikmati Makanan, Comel Sungguh !!

Meninjau ke akaun Instagram Lila Amina, perkongsian terbaru yang dimuatnaik telah meraih perhatian ramai. Sebuah video yang memaparkan gelagat Lila sedang menikmati makanan iaitu cucur telah membuatkan ramai ger4m melihatnya.

Ini kerana gelagat Lila yang sedang makan cucur dengan memejamkan matanya seolah-olah makanan tersebut sangat sedap dibuatnya. Gaya Lila itu nampak sangat seperti menikmati makanan yang dimakannya.

Lila merupakan anak kedua pasangan selebriti, Scha Alyahya dan Awal Ashaari. Lila dilahirkan pada Februari tahun lalu kini sudah berusia lebih setahun. Anak sulung pasangan ini pula iaitu Lara Alana kini sudah berusia 8 tahun.

Sehingga artikel ini ditulis, perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 19 ribu tanda suka daripada warganet. Ada yang menyatakan gelagat Lila ini seperti gaya Scha dalam mempromosikan makanan.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat gelagat Lila menikmati cucur. Mesti sedap sangatkan. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Mcm Scha bila tengah buat iklan mkn.. betul betul menikmati makanan.. makan dengan penuh perasaan. comel betul budak ni.. “

” Eh eh feeling nya muka tuu ger4mmm.. that cute face.. melt1ng.. comelnya lila sayang.. punya nikmat ye lila.. “

” Comelnya dia tutup2 mata.. Cucuq touched her soul.. eee, pandai betul… Ada bakat sgt jd mcm kakak dia.. “

” Comellah dia ni.. ger4m.. cute sangat buat muka cmtu.. kenapa nampak mcm mira filzah lak ni.. ingatkan lara masa kecik.. “

” Mcm woo young woo tengah makan gimbap .. kekw4t ekkk mata awk yg saat terawal tuuu.. eee tgk la mata dia memula tu.. “

” Mkn cucuq pon omey ye awak ae… tite ni kalau makan cucuq… hmm astaghfirullahal’azim .. Amboi comeiiinya titeeee.. “

” Amboi pandai menikmatinya sampai tutup mata Nanti Minaaa boleh jadi pelakon terbaik dan dapat Award Love u cute darling.. “

Pastinya makanan tersebut sangat sedap buat Lila sehinggakan Lila nampak sangat menikmati makanan tersebut. Semoga Lila Amina membesar dengan sihat dan menjadi anak yang berjaya di dunia serta di akh1r4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Scha Alyahya, Lila Amina

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..