” Sed1hnya meleleh air mata dengar permintaan Ameena ni.. ” – Netizen

Video Perbualan Antara Shakilla Khoriri Dan Anaknya, Ameena Sofia Buat Peminat Tersentuh. Besarnya Impian Ameena Di Syurga, Luahan Hati Seorang Anak. Sed1h Betul Dengar !!

Pelakon Shakilla Khoriri dan penyampai radio, Fizi Ali umum diketahui telahpun berp1sah pada penghujung tahun lalu. Kedua-duanya masih berhubungan baik sehingga sekarang dan sama-sama menjaga anak mereka, Ameena Sofia.

Meninjau akaun Instagram Ameena Sofia, telah dikongsikan satu video yang memaparkan perbualan antara Shakilla dan Ameena. Ameena yang ketika itu memakai telekung sembahyang ditanyakan oleh Shakilla sekiranya tidak solat apa ak1batnya.

Ameena menjawab masuk nerak4 dan jika solat masuk syurga. Menanyakan kepada uminya ini apa yang ada di dalam syurga, Shakilla menjawab berbagai benda ada dan bertanya apa yang Ameena inginkan di syurga.

2 sahaja permintaan Ameena, satunya inginkan kuda dan keduanya mahu umi dan daddynya ada di sana. Allahu harapan seorang anak yang mengimpikan untuk bersama-sama kedua ibu bapanya. Sungguh permintaan Ameena ini membuatkan peminat terharu.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun mendapat lebih 7000 likes sehingga kini dan antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Allahuakbar impian seorang anak, sed1hnya dengar. Nak umi dengan daddy je dalam syurga nanti.. “

” Comelnya Ameena bila bercakap. Terpaling jujur dan ikhlas permintaan tu buat kita pulak rasa nak menang1s.. “

” Allahuakbar doa anak yang solehah. Maybe dia rindu nak umi dan daddy stay 1 rumah, spend time together.. “

” Ameena ni anak solehah betul lah. Baik je dia. Semoga Allah perkenan doa dan permintaan awak, Ameena sayang. Semoga baik2 saja utk Ameena, Umi dan daddy. “

” Aunty jadi touching lah sayang. aunty doakan semoga hidup kamu sentiasa ceria dan bahagia yer sayang.. “

” Nak umi dengan daddy.. Allahuakbar… semoga yang baik-baik untuk awak-awak semua InsyaAllah.. “

” Ameena ni anak solehah betul lah. Baik je dia. Semoga Allah perkenan doa dan permintaan awak, Ameena sayang. Semoga baik2 saja utk Ameena, Umi dan daddy.. “

” Meleleh airmata aunty dengar permintaan Ameena ni. Buat seb4k betul nak umi dengan daddy je tu.. “

Anak kecil yang belum mengerti apa-apa tentang hidup namun ada impian yang besar. Umi dan daddy sentiasa ada untuk Ameena walau apa jua keadaan yang mendatang. Semoga Ameena jadi anak yang solehah buat kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ameena Sofia, IG Shakilla Khoriri, IG Fizi Ali

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..