” Fuyoo ayat dia ‘ dibant4i ‘ yek, haha. Bijak lah Yayang.. ” – Netizen

Video Telatah Anak Ketiga Datin Almy Nadia, Afrina Ayra Mengadu Dikac4u Oleh Seorang Pelajar Di Sekolah Buat Peminat Terhibur. Amboi Yayang, Comel Je Bercerita. Part Sebut ‘ Bant4i ‘ Tu Tak Menahan, Hehe !!

Pasangan selebriti, Datin Almy Nadia dan Dato’ Fizz Fairuz antara pasangan yang disenangi oleh ramai peminat. Dikurniakan 4 orang anak perempuan, Afrina Arianna, Afrina Aurora, Afrina Ayra dan Nur Afrina Aisyah yang menyerikan kehidupan mereka.

Pada perkongsian sebelum ini, Datin Almy ada memuatnaik video menghantar Aurora dan Ayra ke sekolah. Apa yang mencuit hati, Datin Almy beria sed1h melihat Ayra pertama kali ke sekolah sedangkan Ayra gembira dan langsung tidak menoleh ke arah Datin Almy.

Terkini menerusi akaun Instagram Datin Almy, satu video yang memaparkan gelagat Ayra mengadu tentang dirinya diganggu oleh seorang pelajar lelaki di sekolah menarik perhatian peminat. Ayra yang dipanggil Yayang ini dengan muka comel bercerita kepada Datin Almy ketika berada di dalam kereta.

Suara Yayang yang manja dan lembut ini sedap didengar. Tersenyum Datin Almy ketika Yayang menyebut perkataan ‘ bant4i ‘. Yayang juga memberitahu yang dia ada mengadu kepada cikgu dan Datin Almy memuji tindakan Yayang ini.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Datin Almy ini telahpun mendapat lebih 2000 likes sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat :

” Comelnya dia, muka you ni Datin. Ger4m je tengok cara dia mengadu tu, cute sangat.. “

” Tu lah comel sangat sangat haha. Aunty pun rasa nak pic1t pic1t pipi awak jugak. Comel nau nau.. “

” Ayat bant4i tak tahan dengaqq haha. Comel sungguh pembuat aduan tu hehe. Yayang cute sangat tu yang kawan ger4m tu.. “

” Bakpe aok tak bantaiii dia balik yayang. Bese sangat diaaa. Buat anok oghangg. Pandai Yayang, apa apa report dekat teacher ok.. “

” Alahai comelnya, cantik sangat yayang ni. cerdik nye ank fizz fairuz ni… biasa boboy tu ye… babab blk boboy tu ye.. “

” Good job baby. apa-apa ngadu pada teacher okey. no bul1 at school. Comel bebenor Yayang mengadu, suara manjaa.. “

” Wah pandai terus repost dekat teacher. Fuyoo ayat dia ‘ dibant4i’ yek haha. Bijaklah Yayang.. “

” Bagus kak Amy didik anak … tak judge terus… dengar luahan anak dan bg tindakan tersebut kpd guru.. “

Bagus ajaran Datin Almy pada anak-anak, tindakan yang betul untuk anak terus mengadu kepada guru jika perkara seperti ini berlaku untuk mengelakkan adanya kejadian bul1 di sekolah. Apa-apa pun, Yayang memang comel dan bijak tutur katanya. Semoga Yayang jadi anak yang pandai dan cemerlang dalam pelajaran.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Almynadiaofficial

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..