” Mantaplah future champ ni, pergh main-main je dia angkat seberat tu.. ” – Netizen

Sazali Samad Kongsi Video Anak Perempuannya, Nur Sabrina Hani Beraksi Dalam Sukan Angkat Berat. Wah Sekuat Ayahnya Juga. Hebat Lah Hani !!

Sazali Samad nama yang cukup sinonim dengan sukan bina badan. Banyak sudah anugerah dan pengiktirafan telah diraih oleh Sazali sejak penglibatannya dalam sukan tersebut. Kini salah seorang anak Sazali bernama Nur Sabrina Hani pula menunjukkan minat dalam sukan angkat berat.

Meninjau akaun Instagram Sazali Samad, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Hani sedang membuat latihan dan persediaan sebelum menyertai kejohanan angkat berat pelapis dan bakat negeri sirkit 1/2022 yang berlangsung di sebuah sekolah dalam negeri Johor Bahru.

Kata Sazali, semua kejayaan bermula dengan langkah pertama. Pengalaman berharga untuk Hani agar lebih maju jaya pada masa hadapan. Lihatlah kekuatan dan semangat anak gad1s Sazali ini, nampak lembut sahaja wajahnya namun ada kehebatannya tersendiri.

Ucapan terima kasih juga tidak lupa diucapkan oleh Sazali buat tenaga pengajar dan semua atlet negeri Selangor yang banyak membantu Hani dalam mempelajari teknik-teknik angkatan terbaik. Doa untuk Hani menjadi atlet terbaik juga turut diselitkan untuk Hani dalam kapsyennya ini.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Sazali ini telahpun mencatat lebih 2000 komen daripada netizen. Antara komen-komen netizen :

” Wow the next champion, terbaiklah Hani. Boleh masuk sukan olympic ni. Terbaiklah.. “

” Congratulations, hebat future champion ni. Keep it up honey, mantap semoga sukses selalu.. “

” Mantaplah future champ ni. Senang-senang je angkat suami nanti ni. gagah segagah ayahnya juga.. “

” Fuh 2nd generation, tahniah Hani. Boleh perg1 jauh ni dengan sokongan padu daripada ibu dan bapa.. “

” Congratulations bang Sazali. Ada pelapis abang, pergh main-main je dia angkat seberat tu. Hebat.. “

” Lain kali dia angkat lagi berat dari abang Sazali. Good luck Hani, aunty doakan hani sukses.. “

” Perghh berap1 betul performance anak dar4 ni, thumbs up terbaik Hani. Muka lembut ayu bukan bermakna tidak gagah perkasa ye.. “

Mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Pelapis Sazali kini sudah nampak dan pastinya berkat kesungguhan Hani tidak mustahil namanya bakal bersinar pada masa akan datang. Teruskan berusaha dan gapai kejayaan yang diinginkan, good luck Hani.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sazali Samad, IG Sabrina.honeyyyy

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..