” Aleesya ke tu, tinggi betul dia. Sekali pandang macam Erra zaman muda.. ” – Netizen

Video Anak Erra Fazira, Engku Aleesya Menemani Erra Fazira Ketika Konsert Romantika Raih Perhatian Warganet. Cantiknya Aleesya, Dah Nak Sama Tinggi Dengan Mummy Dia Sekarang. Part Yang Senyum M4lu-M4lu Tu Sebijik Macam Erra !!

Nama selebriti terkenal Erra Fazira bukanlah suatu yang asing lagi dalam industri seni tanah air. Mendapat jol0kan sebagai primadona filem Melayu membuatkan pelakon ini sering menjadi idola buat mereka yang baru menapak dalam dunia lakonan.

Bagi yang mengikuti Erra di Instagram, pasti tahu yang Erra tidak l0kek memuat naik gambar-gambar ketika melakukan aktiviti hariannya untuk dikongsi bersama peminat. Terbaru, Erra telah membuat satu posting ketika berlangsungnya Konsert Romantika Awie.

Namun yang mencur1 perhatian warganet adalah video Erra bersama anaknya, Engku Aleesya yang turut ada bersama menemani Erra ketika konsert tersebut. Ada yang menyatakan yang Aleesya dalam video itu seperti Erra ketika muda dahulu.

Sehingga kini, perkongsian oleh Erra itu telah mendapat ribuan tanda suka dan ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Alahai cantik manis Aleesya, nampak m4lu-m4lu je bila Aleesya berjalan.

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Selain Aleesya, penampilan Erra ketika membuat persembahan juga mendapat pujian ramai. Antara komen-komen menarik adalah :

” Aleesya ke tu, tinggi betul dia. Sekali pandang macam Era zaman muda. Erra pun cantik macam anak patung berjalan.. “

” Mcm barbie bergerak, im happy to see uuuuuuu sistur. Lawa betul tak macam orang berumur 40 an lah Erra.. “

” Aleesya dah nak sama tinggi dengan mummy dia, ala2 model tengok gayanya berjalan pun, cantik sangat.. “

” Aleesya memang mewarisi kecantikan Erra lah, gaya senyum m4lu2 tu sebiji Erra tau, ishh kejap je masa, dah besar Aleesya.. “

” Aleesya tak macam umur 13 tahun, nmpak macam dah remaja. Erra dan Awie memang best lah, tak pernah tak kelakar.. “

” Lawak lah Dato Awie, hahaha sempat lagi menyak4t. Btw Erra memang nampak anggun sangt malam tu.. “

” Erra always cantik. Hampir tak perasan Aleesya disisi Era, igtkan siapa tadi, hehe tinggi betul anak dara Erra.. “

Baru umur 13 tahun, tinggi betul Aleesya dah macam model, saling tak tumpah seperti Erra. Apa-apa pun, semoga Aleesya terus diberikan kesihatan yang baik dan menjadi anak yang berjaya di masa hadapan nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG errafazira

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..