” Comel dan bamb4m dah, pipi tu gebunya.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Bunga Elhaq Yang Kini Sudah Genap 2 Bulan Usianya Raih Perhatian Ramai. Wah Bunga Makin M0ntel Lah. Wajah Makin Seiras Macam Nana Sheila Rusly !!

Bunga Elhaq merupakan cahaya mata Elisya Sandha dan suaminya, Uzair Haqimy. Bunga kini sudah genap usianya 2 bulan dan gambar terbaru Bunga telah dikongsikan di Instagram milik Bunga untuk tatapan para peminat.

Dengan kapsyen ‘ Bunga dah bam b4m kan ‘, wajah terbaru Bunga ini sememangnya menampaknya wajah Bunga yang semakin bulat dan m0ntel. Ramai yang ger4m melihat wajah terkini Bunga yang semakin comel.

Ada yang menyatakan wajah Bunga banyak seiras dengan neneknya iaitu Sheila Rusly kerana matanya yang sepet. Sejak Bunga dilahirkan, kehidupan Elisya dan suami serta keluarga mertuanya bertambah ceria dan bahagia.

Sehingga kini, perkongsian gambar Bunga ini telah menerima lebih daripada 3 ribu tanda suka daripada warganet. Tidak sabar menanti Bunga semakin membesar, pastinya Bunga secantik ibu dan juga neneknya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat wajah terbaru Bunga yang makin m0ntel. Antara komen-komen yang diberikan :

” Alolo makin jambu bunga sekarang.. pretty baby.. pipi tu gebunya.. nanti besar join nana ket0k ket0k ramadhan.. “

” Cantiknya masyaallah Tabarakallah .. Kakak zara tggu bunga kt set ni. Cpt la dtg bungaku syg.. iras muka nenek dia.. “

” Hugs n k1sses to Bunga yg solehah.. makin cute la.. nana twins ni. serupa dgn nana dia.. membesar dgn sihat ya Bunga .. “

” Comelnya awak ni. Mcm muka nenek sheilarusly_jspictures … mesti pandai msk ni nanti.. senyum macam nanny sheila.. “

” Comel dan b4m b4m dah.. Mata mcm Daddy…. hidung yg mancung tu ofkos Mummy..  kecik kecik dan cantik ni.. “

” Comelnya, Semoga bungaelhaq membesar dgn sihat, berjaya dunia akh1rat Aamiin.. Tak sabar tggu Bunga yg solehah dh boleh jln nnti.. mesti comei sgt bertaktih.. “

” Alhamdulillah… Moga sihat membesar jadi Anak yang Sholehah, Berjaya Duniawi Ukhrawi. Aamiin Allahumma Aamiin.. “

Baru 2 bulan dilahirkan, akaun media sosial Bunga sudah mempunyai lebih daripada 67 ribu jumlah pengikut. Semoga Bunga Elhaq membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan di akh1r4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bunga Elhaq

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..