” Ambik nak, cu4k muka Baba bila Jebat kant0ikan ada girlfriend. Haha.. ” – Netizen

Video Jebat Jayden Kant0ikan Babanya, Sharnaaz Ahmad Sudah Ada Girlfriend Buat Peminat Terhibur. Sampai Senyum Berker0t Dahi Baba Jebat Dibuatnya. Siapa Gerangannya Tu Mamu, Hehe !!

Sharnaaz Ahmad antara selebriti yang sering menjadi tumpuan di kalangan peminat pada masa kini. Setiap kali Sharnaaz memuatnaik video bersama anaknya Jebat Jayden, pastinya posting itu akan mendapat perhatian dan pelbagai komen daripada peminat.

Meninjau akaun Instagram Tontonmy, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Sharnaaz bersama Jebat sedang membuat video bersama dan mengucapkan selamat malam kepada semua peminat yang menonton video mereka.

Secara spontan Jebat bertanya ucapan selamat malam itu untuk siapa sambil memandang babanya. Sharnaaz menjawab ucapan itu untuk semua lah dan mengatakan kepada Jebat, baba tidak ada girlfriend. 

Namun ketika Baba bertanya kepada Jebat apakah baba ada girlfriend, Jebat dengan senyumnya menjawab ‘ ada ‘. Terus terpacul perkataan ‘ alamak ‘ dari mulut Sharnaaz. Haaa Baba, budak kecil selalunya tak pandai men1pu, terkant0i sudah, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Lagi video gelagat Jebat yang mencuit hati :

Perkongsian ini telahpun meraih lebih 1000 likes sehingga sekarang. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Awal-awal dah tanya siapa haha, comel g1la lah Jebat ni. Ger4mnya tengok Jebat Jayden ni.. “

” Haha amik nak, cu4k muka Baba bila Jebat kant0ikan ada girlfriend haha. Berker0t terus mamu dahi tu kihkih.. “

” Comelnya Jebat ni, c1um pipi tu karang haha. Budak budak tak pandai men1pu.. Pandai Jebat.. “

Dengan begitu yakin Jebat jawab Baba ada girlfriend. Nampaknya kali ini Baba sudah dikant0ikan oleh anak kesayangan lah. Agak-agaknya siapalah yang berjaya mencur1 hati Baba dan Jebat Jayden ni kan. Tentu ramai peminat yang menanti-nanti untuk melihat gerangan orang yang bertuah itu.

Apa-apa pun, seronok melihat Jebat apabila bersama babanya ini. Ada sahaja telatah Jebat dan Sharnaaz yang membuatkan ramai terhibur. Semoga Jebat Jayden membesar dengan penuh kasih sayang dan menjadi anak yang soleh kepada baba dan mummy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tontonmy, IG Sharnaaz Ahmad, IG Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..