” Uish sak1t tu, Tapan ni dengk1 betul. Ped1h member tu, haha.. ” – Netizen

Video Jep Sepahtu Menyak4t Rahim Di Luar Konti Buat Peminat Terhibur. Ad0i Jep, Bergetah Member Tu Kena. Nasib Tak Tercamp4k Handphone Rahim !!

Keakraban antara Jep Sepahtu dan Rahim Sepahtu sememangnya diketahui umum. Sudah lama bekerjasama dalam sitcom Sepahtu Reunion, dua sahabat ini juga bergandingan sebagai penyampai radio di Sinar FM.

Menerusi akaun Instagram Jep Sepahtu, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Jep menyak4t Rahim ketika berada di luar konti radio. Mengikut trend terkini dengan tuck in baju, pemakaian Jep dan Rahim menarik perhatian warganet.

Jarang nampak orang pakai baju jersi tuck in seperti mereka berdua ini. Kelihatan Rahim sedang bercakap dengan seseorang di handphone dan Jep datang mengus1k Rahim. Memegang tali pinggang Rahim, Jep menar1knya ke depan dan melep4skan tali pinggang tersebut sehingga keluar ayat Rahim mengadu sak1t.

Fuh b1sa juga kalau kena l1basan tali pinggang macam ini. Tergelak Jep melihat respon Rahim. Kalau tak mengus1k Rahim memang tak sah Jep ni. Sudah namanya sahabat, pasti ada saja gurau senda sesama mereka.

Jom tonton video di bawah :

Beberapa jam selepas dimuatnaik, video oleh Jep ini telahpun meraih lebih 20 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Nak on the phone pun tak senang member tu. Bergetah member kena, ped1h bro haha.. “

” Jarang jumpa orang pakai jersi tuck in dengan seluar slack haha. Another level confident dorang ni haha.. “

” Haha lepak member, bang Jep memang jarang mengecew4kan lah haha. Pi kac4u member tengah call pasai la. Jep Jep haha.. “

” Ni blokecore style namanya bang haha, Jep ni kalau tak mengena kawan kawan tak sah kan haha.. “

” Ni lebih dari gurau member-member, dah mcm adik beradik sendiri jer kan. nasib la org tu tgh on call, kalau tak mau kna Sm4ckD0wn dh tu haha.. “

” Bergetah member haha, sak1t belakang pak Yim. Kelakar lah Jep ni, tali pinggang getah ada jual dekat Shopee ke haha.. “

” Buat hal lah Jep ni, ketepek bunyi dia haha. Uish sak1t tuh haha, Tapan ni dengk1 betul haha, ped1h member tu.. “

” Kahkah bunyi dia sedap betul tu, abang Rahim kena bahan dengan Jep. Kelakar si Jep ni.. bab membahan bagi pada Jep lah haha.. “

Jep Jep, ada sahaja akalnya hendak mengus1k Rahim. Nasiblah Rahim dah masak sangat dengan perang4i Jep, sudah seperti gurauan adik beradik. Apa-apa pun, semoga persahabatan Jep dan Rahim berkekalan sampai bila-bila.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jepsepahtu, IG Sinar FM

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..