” Besar dah anak dar4, cantik manis orangnya.. ” – Netizen

Datuk Afdlin Shauki Kongsi Gambar-Gambar Terkini Anak Sulungnya, Mia Sara Raih Perhatian Peminat. Wah Inilah Mia Si Kecil Dalam Filem Papadom Dulu. Dah Besar, Lawa Betul !!

Filem komedi Papadom antara filem popular sekitar tahun 2009 yang dulu. Diterajui oleh Datuk Afdlin Shauki dan Liyana Jasmay, ianya turut menampilkan penampilan anak sulung Datuk Afdlin, Mia Sara sebagai watak Mia ketika kanak-kanak.

Menerusi akaun Instagram Datuk Afdlin Shauki, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan gambar terbaru Mia Sara. Mia yang meningkat remaja ini kini telahpun bergelar pelakon dan mengikut jejak langkah Papanya ini.

Tulis Datuk Afdlin di kapsyennya, sudah besar anaknya ini. Hanya sebagai extra dalam filem Bul1 dan Mia kecil dalam Papadom, kini Mia antara watak utama dalam sitcom yang ditayangkan menerusi VIU memegang watak Ai5ya. Sudah jauh berbeza wajah Mia ketika kecil dan sekarang.

Lebih manis dan terserlah wajah wanitanya, kejelitaan Mia ini mendapat pujian daripada para peminat yang membaca posting oleh Datuk Afdlin ini. Untuk makluman, Mia juga berlakon dalam H1steria The Series yang ditayangkan di kaca televisyen.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Lebih 3000 likes telahpun direkodkan untuk perkongsian ini sehingga kini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” So cantik Mia. I enjoyed her scenes in H1steria The Series. Seriuslah ada dalam Bul1. Baru petang tadi tengok, scene mana ea bang, tak perasan.. “

” Cantik anak Afdlin, ni la Mia dalam Papadom dulu kan. Kecil comel, dah besar manis menawan.. “

” Assalamualikum abah hehe. Betul ke dulu masa sekolah ayah Mia ada beli kasut sekolah penuh satu bilik kecik untuk Mia.. “

” She is nice and talented. Gorgeous, father’s shining star. Suka part Aiman dengan Pak Mail.. “

” Hehe so cerita papadom tu memang pakai nama dia la kan. Besar dah jadi anak dar4, cantik manis orangnya.. “

” Anak dato’ cantik, alhamdulillah dar4h seni mengalir dalam diri dia. Good luck Mia, semoga bersinar dalam industri.. “

” Ke mana tidak tump4hnya kuah jika tidak pada nasinya. Anak dato rupanya yang berlakon dalam h1steria, memang best lakonan dia. So pretty, beautiful.. “

” Unbelievable.. it feels macam baru je last year dia masih the kid I met.. now dah fly grown up dah. man how time flies.. tiba-tiba I rasa dah tua plak haha.. “

Mia sememangnya mempunyai rupa paras yang cantik dan ianya bonus untuk Mia di samping bakat lakonan yang bagus. Semoga Mia terus maju jaya dalam bidang lakonan dan menjadi pelapis kepada pelakon yang sedia ada.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Afdlin Shauki, IG Mia Sara Shauki

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..