” Ye lah handsome macam orang Turki, putih melepak.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Terkini Anak Kedua Anzalna Nasir, Mohamad Emirhan Yang Kini Berusia 3 Bulan Cur1 Perhatian Peminat. Wah Handsomenya Emirhan, Muka Macam Anak Turki Sangat Ni !!

Mohamad Emirhan yang membawa maksud ‘ Princely Ruler ‘ dipilih oleh Anzalna dan suaminya, Mohamad Hanif untuk putera kedua mereka ini. Tanggal 20 Mei yang lalu Emirhan dilahirkan dan kini genaplah usianya 3 bulan.

Meninjau akaun Instagram Anzalna Nasir, telah dikongsikan beberapa keping gambar terbaru Emirhan bersama ibu Anzalna. Kata Anzalna, ibunya memanggil Emirhan sebagai budak Turki kerana wajah Emirhan itu.

Melihat kepada wajah Emirhan, memang seperti wajah orang Turki. Ini kerana ketika hamilkan Emirhan, Anzalna suka melayan drama Turki yang beratus episod bersama ibunya ini. Makin besar makin lain dan comel lah Emirhan ni. Ad0i bikin ramai peminat yang jat0h hati ni.

Dengan kulit putih dan gebu, Emirhan kelihatan sudah berubah wajahnya dari sehari ke sehari. Jika beberapa bulan yang lalu wajahnya dikatakan seiras dengan daddynya, kali ini kelihatan seperti muka anak orang Turki. Terkenan drama mama suka tengok ni Emirhan, hehe.

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Sehingga kini, perkongsian oleh Anzalna ini telahpun mencatatkan lebih 13 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat :

” Masha Allah, he does look Turkish. So cute.. ” – Catriona Ross

” Handsomenya dia, macam mat salleh sangat Emirhan ni. Comel, cute, sempurna. Indah ciptaan Allah.. “

” Macam girl, comelnya Turkish baby ni. ger4mnya tengok, Sebijik muka macam budak Turkey.. “

” Handsomenya dia, betul betul khan ni. Sekali pandang ingat anak orang Turkey tau.. “

” Comelnya Turkish sangat muka Emirhan ni. Penangan drama Turkey ye mama, handsome boy sangat si kecil ni.. “

” Ger4mnya rasa nak p1c1t-p1c1t. Putih melepak, gebu dia tu memang betul-betul muka Turkey.. “

” Yela handsome macam orang Turki. Ee si kecil ni anak orang Turki ke anak Anzalna ni haha.. ok drama turkey on sampai date bersalin hehe..”

” Turkish delight sangat, besar nanti hensem sangat ni. Handsome like Ertugrul lah Emirhan.. Kita pun nak tengok drama Turkey lah, kot kenan dapat muka comel macam ni.. “

Ramai lah ikut tengok drama Turki selepas ini, manalah tahu ada rezeki dapat anak rupa orang Turki macam Emirhan. Semoga Emirhan sihat selalu, membesar menjadi anak yang bijaksana dan soleh buat kedua orang tua.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anzalna Nasir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..