” Stacy berpant4ng macam orang dulu, siap berpilis bagai.. ” – Netizen

Video Kej0tan Sambutan Hari Lahir Stacy Anam Daripada Anak-Anak Raih Perhatian Ramai. Alahai, Sweet Betul Eshaal Dan Bella Buat Surprise Untuk Mommy. Baby Isa Pun Comel Sangat !!

Tanggal 18 Ogos yang lepas genaplah usia penyanyi, Stacy Anam 32 tahun. Meninjau ke akaun Instagram Beyshal, satu video dikongsikan di mana ia memaparkan kej0tan sambutan hari lahir daripada anak-anak iaitu Eshaal dan Bella.

Eshaal dan Bella telah menyediakan sebuah kek hari lahir yang tertera ucapan ‘ Happy Birthday ‘ dan dihiasi dengan tiga batang lilin. Kedua adik-beradik ini membawa kek tersebut ke tingkat atas rumah untuk memberi kej0tan kepada Stacy yang berada di bilik.

Stacy pada ketika ini sedang berpant4ng bersalinkan anak lelaki yang diberi nama Isa. Setibanya Eshaal dan Bella di bilik, mereka memberi ucapan kepada ibu tersayang. Nampak gembira dan juga seb4k di wajah Stacy mungkin kerana berasa terharu.

Turut berada di situ ialah ibu Stacy dan juga Akim serta bayi mereka, Isa. Walaupun sambutan hari lahir sangat ringkas namun terpancar kebahagiaan di wajah keluarga ini. Sebagai seorang ibu, pastinya terasa bahagia menerima kej0tan sebegini.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memberi ucapan hari lahir buat Stacy. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Simple tapi bahagia.. Perrgghhhh… Macam air ja english diorang. happy birthday mommy stacy.. bhgia hingga ke Jannah brsama fmy trsyg.. “

” Suka tgk fmy ni.. stacy brpntg mcm org dulu.. siap bepilis bgai.. jrg nk tgk bdk2 skg brpntg mcm tu kn. hapy bfday stacy.. moga sntiasa dlm rahmat nya.. ” 

” Happy birthday stacy.. so sweet semua.. C1um la sia punya dahi so sweet baby sama Akim.. kasi mommy me time.. “

” Happy family.. And happy birthday to supermom stacyanam ..semoga panjang umur dan murah rezeki.. happy for u.. “

” Happy birthday stacy n tahniah dpt for new bby Isa.. for eshal pla aduiii lucu ba happy bday mami dia blg om skali mulut dia bercoklat2 sdh mkn kek hahaaa.. “

” Happy bday mummy stacy… semoga pjg umur murah rezki.. alalalaa c baby Isa pn ada.. Stay Healthy Long Life Happiness.. “

” Happy birthday stacy  doa yg baik2 untuk semua family ko di sana kio .. aku ger4m sama si kecik.. comel sungguh.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran kepada Stacy Anam. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang berpanjangan. Selamat berpant4ng juga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Beyshal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..