” Kalau budak lain mera0ng dah tu. Daddy memang truly hero.. ” – Netizen

Video Hairul Azreen Membantu Anaknya, Yusuf Iskandar Ketika Bermain Di Taman Tema Cur1 Perhatian Peminat. Wah Daddy Memang Penyelamat Yusuf Lah. Yusuf Pun Tenang Je, Good Boy !!

Hairul Azreen bersama Hanis Zalikha dan 2 anak mereka, Yusuf Iskandar serta Alisa Aisyah kini masih lagi berada di bumi Aukland meneruskan percutian keluarga mereka. Banyak video-video menarik dikongsikan oleh pasangan ini di media sosial mereka untuk tontonan peminat.

Bermain ski sudah, cruise juga sudah, kini Hanis berkongsikan pula video mereka sekeluarga bermain di Rainbow’s End Themepark. Meninjau akaun Instagram Hanis dan Yusuf Iskandar, telah dikongsikan video peristiwa yang terjadi ketika Yusuf bermain salah satu permainan air.

Bot yang dinaiki oleh Yusuf tidak boleh berhenti bergerak dan membuatkan Yusuf memusing di tempat yang sama. Melihat keadaan Yusuf ini, Hairul pantas menghulurkan bantuan untuk hero kecilnya ini.

Betullah orang kata, ayah adalah hero setiap anak-anak. Yusuf berjaya dit0lak botnya ke tepi dan Hairul berpatah balik untuk bersama Hanis dan Alisa. Tersenyum Hairul apabila kesus4han Yusuf telah berjaya diselesaikan.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih lebih 33 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan :

” Kenapa touching pulak tengok yang ni. Dad come to rescue so sweet lah. Dorang tak tahu ke dekat Malaysia bapak dia Paskal.. “

” The real hero, good boy Yusuf tak pan1k pun. Cute je Yusuf, superhero Yusuf paskal.. “

” Dad will always be superhero for kids. Rescue ranger, terbaiklah daddy Yusuf ni. Dream dad.. “

” Tengok ni pun seb4k, dad is the real superhero. Anak paskal, tenang je biar berpus1ng-pus1ng. Daddy memang truly hero.. “

” Aww terharu pulak tiba-tiba, daddy come to rescue Yusuf. Paskal datang menyelamat, Yusuf good boy cukup tenang. Kalau budak lain mera0ng dah tu.. “

” Ee kenapa seb4k part daddy tu, the real hero. Yusuf pun sangat behave, relaks while waiting daddy datang resuce. Huhu cepatnya la Yusuf besar.. “

” Kenapa aku nang1s pulak ni ad0i. Yusuf ada the best daddy, tapi Yusuf sangat berani. Bukan hanya dalam filem dalam realiti pun daddy jadi hero.. “

” Protective daddy, comel je Yusuf. Macam clueless but cute. Daddy to the rescue, touching part yang menyentuh hati.. “

Ayah sememangnya superhero untuk semua anak-anak, sebagaimana Hairul menjaga Yusuf pastinya Yusuf akan menjaga keluarga sebegini apabila dewasa kelak. Semoga Hairul sekeluarga terus ceria sepanjang percutian dan lebih banyak video dikongsikan nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hanis Zalikha, IG Yusuf Iskandar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..