” Tengok dorang semua ni, teringat maharaja lawak yang dulu, haha… ” – Netizen

Belanja Sarapan Pagi Buat Semua, Gurauan Nabil Ahmad Bersama Jep Sepahtu Buat Peminat Terhibur. Bila 0tai-0tai Berjenaka, Dah Macam Reunion Maharaja Lawak !!

Meninjau akaun Instagram Era.je, telah dikongsikan suasana ketika penyampai-penyampai radio Era FM dan Sinar FM menjamu selera di luar konti. Sarapan pagi pada hari tersebut ditaja sepenuhnya oleh Nabil.

Dapat dilihat pelbagai hidangan disediakan untuk jamuan ringkas ini. Walaupun berlainan stesen radio, namun semuanya sebumbung dan hubungan sesama penyampai ini baik. Mendengar kepada perbualan antara Nabil dan Jep begitu mencuit hati peminat.

Kalau bertemu, memang saling membahan Jep dan Nabil ini. Kata Nabil dalam nada bergurau, dia memakai duit menang Maharajalawak 2011 yang dulu untuk menaja sarapan pagi ini bukannya menggunakan duit gajinya.

Riuh dengan gelak ketawa dan keadaan ini membuatkan peminat yang menonton video ini turut terhibur. Turut kelihatan sama Zizan Razak dan jamuan ini dimeriahkan lagi dengan persembahan dari kumpulan Floor 88. Bila pelawak-pelawak berkumpul, seperti reunion Maharajalawak pula terasa.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih perhatian daripada peminat dan lebih 22 ribu tanda suka direkodkan. Antara komen-komen mereka :

” Happening hab1s, yang faham where is the love je haha. Breakfast paling happening. Har0k jadi konti.. “

” Seronok tengok brotherhood idola-idola semua. Positif vibes semua walaupun lain-lain konti. Jep dengan Nabil tu tak membah4n tak sah haha.. “

” Pergh tengok dorang semua ni, teringat maharaja lawak dulu. Haha ng0kngek lah Nabil, tak hab1s lagi yang 2011. Banyak betul haha.. “

” Jep dengan Nabil, teringat Kar00t Komedia haha. Apabila legend berkumpul, meriah terus dengan gelak ketawa.. “

” Memang lawak betul depa ni, spontan je membah4n depan-depan haha. Saling membal4s ye Nabil Jep haha.. “

” Sempat pulak membah4n haha, terbaik Jep dan Nabil. Teringat masa Maharajalawak dulu, best doo.. “

” Weiii best nya tengok Jep Nabil Zizan sekali. Cmne la depa sesame depa semb4ng… mesti gelak je memanjang.. “

Alhamdulillah, rezeki untuk semua dapat makan free. Semakin mencurah-curahlah rezeki Nabil selepas ini, Insha Allah. Semoga ukhuwah yang terjalin antara semua pelawak-pelawak ini berkekalan sampai bila-bila.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Era.je

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..