” Biarpun Didie Alias ni nampak g1la-g1la tapi anak-anak semua berjaya.. ” – Netizen

Didie Alias Kongsi Gambar-Gambar Konvo Bersama Anaknya, Nurdinie Dan Ahli Keluarga Yang Lain. Pen4t Lelah Didie Membuahkan Hasil, Alhamdulillah  !!

Menerusi akaun Instagram Didie Alias, telah dikongsikan sebuah video yang memperlihatkan Didie bersama anak-anaknya meraikan kejayaan anak ketiganya, Nurdinie. Hari ini hari yang cukup istimewa apabila Dinie berjaya menerima anugerah Bachelor dalam pengajian International Business.

Rasa kesyukuran diungkapkan oleh Didie ke hadrat Ilahi atas kurniaan ini. Kejayaan Dinie memberikan satu lagi kebahagiaan buat Didie sebagai seorang ibu. H1lang segala pen4t lelah Didie melihat Dinie mengenakan pakaian konvonya ini.

Bukan mudah untuk Didie membesarkan anak-anak sehingga ke tahap sekarang. Pernah bergelar ibu tunggal dengan 5 anak yang perlu diberikan pendidikan dan perhatian, Didie membuktikan dirinya mampu menggalas tanggungjawab tersebut walaupun sering sibuk dengan kerjaya seninya.

Rata-rata peminat turut merasa bangga melihat kejayaan Dinie. Kejayaan si anak juga melambangkan kejayaan si ibu dalam memastikan anak-anak berjaya dalam hidup. Nampak wajah gembira Didie dalam video ini, syukur Alhamdulillah berkat kesabaran membuahkan hasil.

Jom tonton video perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Didie ini telahpun mencur1 perhatian peminat. Antara komen-komen dan pujian yang diberikan peminat untuk Didie :

” Tahniah, Alhamdulillah Didie dan Dinie atas kejayaan ini. Segulung tahniah untuk si ibu yang berjaya mendidik anak.. “

” Tahniah ibu dan anak, cantik anaknya sama cantik dengan Didie jugak. Alhamdulillah beauty with brain.. “

” Alhamdulillah congrats, anak lawa aihh. mummy yang hebat, tak mustahil anaknya pun hebat.. “

” Tahniah mummy dan family. Cantiknya anak mummy ni, sudahlah cantik, bijak pulak tu. Pandai mummy didik anak.. “

” Syukur Alhamdulillah, tahniah mummy. Kejayaan yang membahagiakan seorang ibu. Den pun bahagia, cantik anak mummy eh.. “

” Tahniah Mummy didie. Biarpun Didie Alias ni nampak g1la-g1la tapi anak2 smua berjaya.. Peng0rbanan nya sebagai ibu tunggal dulu nya tidak pernah pat4hkn semangat Didie Alias. Tahniah Didie dan daughter.. “

” Alhamdulillah credit to mummy DIdie Alias yang mendidik semua anak-anak. Bangga sangat tengok kejayaan anak Didie.. “

Hati ibu mana yang tidak bangga dan bahagia melihat anak mencapai kejayaan. Tahniah juga daripada kami di Berita Kopak buat Didie dan Dinie khasnya. Semoga banyak lagi kejayaan akan dapat dikecapi pada masa akan datang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Didie Alias

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..