” Her mom believes her daughter so much, ‘this is not Nuha’, haha.. ” – Netizen

Video Nuha Bahrin Pr4nk Ibunya Untuk Berkahwin Dengan Pak Arab Buat Ramai Terhibur. Part Aril Pilus Berlakon Jadi Pak Arab Tu Memang Kelakar. Sampai Berdek4h Ibu Nuha, Haha !!

Siapa sangka, pernah viral kerana terkuc1l ketika menyanyikan lagu Kekasih Awal dan Akhir nyanyian asal Datuk Jamal Abdillah ketika menyertai program realiti Vokal Mania pada 2020, kini lagu Nuha bersama rakan artis, Naufal Azrin bertajuk Casablanca menjadi siulan peminat muzik tempatan.

Terbaru, menerusi akaun Instagram Aril Pilus telah berkongsi satu video yang memaparkan Nuha telah menjadi artis jemputan dalam rancangan ‘G1lerGang’ yang dihoskan oleh Alif Farhan dan Aril Pilus sendiri.

Malah dalam satu segmen rancangan itu, Nuha telah diminta untuk pr4nk ibunya menyatakan yang Nuha ingin berkahwin dengan Pak Arab. Lalu Nuha telah menelefon ibunya dan meluahkan hasrat untuk berkahwin.

Mendengar Nuha mahu berkahwin dengan Pak Arab, ibunya terus berkata tidak boleh. Aril Pilus turut berkompl0t dengan melakonkan watak sebagai Pak Arab dan bercakap dengan ibu Nuha dalam talian.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur melihat telatah Nuha ketika mahu pr4nk ibunya. Antara komen-komen menarik adalah :

 ” Hahhahaa lawak lah, terkej0t juga mama dia awal2 tu, tpi dapat rasa macam ada yang tak kena, hehehe.. “

” Her mom believes her daughter so much, hahahha  ‘this is not Nuha’ . Kecik molek je Nuha ni rupanyan yer.. “

Alaaa sopan je walaupun spontan. Tahniah Nuha. Moga terus maju jaya dalam apa jua yang diceburi.. “

” Sekali kena ayat, jangan meng4da2 hahaha. Kan dah kena dengan mama lah, cute lah lps video call tu.. “

” Pecah peluh lah lepas kena sound dengan mama, haha nampk lah Nuha ni tak0t juga dengan mama dia.. “

” Sekali mama nk tengok rupa muka pak arab tu. Aril boleh tahan kelakar lah cuba nak berlakon jadi pak Arab.. “

” Hahahaha Saddam Hussin ka, hahahahahahaa kelakar lah mama Nuha ni. Masing-masing cakap orang putih.. “

Alif pun tahan gel4k je tengok lakonan Nuha dan Aril. Apa-apa pun, ianya sekadar hiburan dan semoga Nuha akan terus maju jaya dalam bidang nyanyian dan segala urusannya sentiasa dipermudahkan.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG arilpilus, nuha_bahrin, YouTube G1lerGang

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..