” Perempuan bila meraj0k, muncung tu memang tak boleh cover. Haha.. ” – Netizen

Mimik Muka Anak Bella Astillah, Ara Adreanna Apabila Ditegur Oleh Daddynya, Aliff Aziz Buat Peminat Ger4m. Amb0i Lagi Daddy Cakap, Lagi Panjang Muncungnya tu. Meraj0k Betul Ni, Hehe !!

Anak kedua kepada pasangan Aliff Aziz dan Bella Astillah bernama Ara Adreanna antara anak selebriti yang menjadi perhatian. Mewarisi kecantikan dan kekacakan daddy dan mummynya ini, Ara memiliki wajah yang comel.

Ara anak yang manja lebih-lebih lagi dengan daddynya. Meninjau akaun Instagram Bella Astillah, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Ara ketika bersama Aliff. Melihat pada persekitaran, anak dan ayah ini berada di sebuah komplek membeli-belah.

Dengan kapsyen berbunyi ‘ When daddy said no shopping ‘, reaksi wajah Ara menjadi perhatian peminat. Sesuai dengan kapsyennya, kelihatan seperti Aliff sedang mengatakan sesuatu kepada Ara yang membuatkan Ara membuat mimik muka ‘mencuka’.

Amb0i anak dar4 seorang ini, lagi daddy bercakap, semakin panjang pula muncungnya dibuat, hehe. Perempuan apabila meraj0k kerana tidak dapat apa yang dimahukan begini lah rupanya. Muncung tu boleh diikatlah Ara.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, video Ara ini telahpun meraih lebih 55 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Wow she mar4h haha, ee muncung tu aunty ger4m tau tengok. Bila kena slow talk dengan daddy haha.. “

” Kenapa muncung sangat tu, alahai comelnya. Cute je lagi daddy cakap, lagi panjang weh muncung dia tu.. “

” Haha cute nya Ara buat muka muncung macam tu, ni meraj0k betul-betul meraj0k ni. Muka Bella sangat.. “

” Amb0i muncung dia haha, comel sangat buat muka macam tu Ara. Macam tu punya gaya meraj0k, let1hlah daddy nak pujuk balik nanti haha.. “

” Comelnya muka Ara meraj0k. Muncung tu sedepa Ara oiii, mahal muncung tu. Ger4m tengok.. “

” Comelnya Ara, jangan muncung sangat Ara. Boleh tarik ikat tepi muncung ni, kemain panjang muncung dia.. “

” Wah kemain panjang lagi muncung. Perempuan bila meraj0k, muncung tu memang tak leh cover haha.. “

” Panjang muncung, boleh sangkut hanger haha. mar4h betul ni Ara, muka mas4m pun comel.. “

Ad0i lah Ara, comel sungguh dengan mulut muncung tu. Besar nanti tak tahulah panjang mana muncungnya kalau meraj0k, hehe. Apa-apa pun, semoga Ara membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah untuk daddy dan mummy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bella Astillah, IG Aliff Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..