” Brave girl baby Rina, Gorilla gergasi pun dia gelak-gelak je. Haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Maryam You Narae, Rina Ketika Dibawa Bersiar-Siar Di Zoo Cur1 Perhatian Peminat. Tak Padan Dengan Kecil, Berani Sungguh Rina. Makanan Binatang Pun Hendak Disuap Ke Mulut, Alahai Rina !!

Meninjau akaun Instagram Ryzal Ibrahim, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Ryzal bersama Maryam You Narae dan anak mereka, Rina ke 99 Wonderland Park Selayang. Di sana terdapat banyak binatang yang dapat dilihat secara dekat.

Rina seperti biasa, girang gembira dan sentiasa ceria orangnya seperti daddy dan mummynya. Rina berpeluang melihat banyak binatang dan kelihatan Rina begitu enjoy dengan aktivitinya kali ini. Kata Ryzal sampai makanan binatang pun hendak dimakan oleh Rina.

Selalunya anak kecil seperti Rina agak tak0t dengan maskot yang menger1kan tetapi lain pula dengan si Rina ini. Apabila maskot Gorilla gergasi menghampirinya, tergelak sahaja Rina. Berani betul si kecil ini, suka hati betul.

Selain itu, ditunjukkan juga Rina memberi makanan kepada binatang dan menaiki cruise. Seronok Rina dapat bersiar-siar seperti ini, selain dapat pengalaman baru, Rina juga boleh kenal binatang yang sebenar.

Jom tonton video di bawah :

Telatah oleh Rina ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat dan antara komen-komen mereka :

” Brave girl baby Rina, Gorilla gergasi pun dia gelak-gelak je haha. Seronok tengok Rina yang tak loket dengan senyum ni.. “

” Happy happy, Wahhh so best boss . Enjoy with your family . Tak tak0t pula Rina tu, happy little girl.. “

” Cutenya Rina, berani dekat dengan binatang. Gelak je dia haha, kita tengok pun naik seronok.. Happy selalu Rina ni.. “

” Rina dah besar lah, Ryzal dan Maryam lepas ni pen4t kejar si Rina la pulak haha. Cute je nak masuk makanan dalam mulut sendiri tu haha, Rina Rina.. “

” Comelnya baby Rina, berani dia eh. Gelak je dia, baru je perg1 minggu lepas. Memang cantik tempat ni.. “

Tengok Rina seronok, warganet pun turut sama merasai keseronokan Rina. Sesuai untuk dibawa anak-anak ke tempat sebegini dan bolehlah ibu bapa lain plan untuk ke sini bersama keluarga. Berjalan-jalan dapat, ilmu juga dapat apabila melihat dunia luar.

Apa-apa pun, semoga baby Rina selalu dalam lindungan Allah, diberikan kesihatan yang baik selalu, membesar dengan sihat dan penuh kasih sayang daripada kedua ibu bapa. Semog menjadi perempuan yang berani seperti Mummy ye Rina.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ryzal Ibrahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..