” Auto angkat kaki t1nggal daddy dan mommy ye Fatima, tergelak mommy.. ” – Netizen

Video Telatah Comel Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Bermain Flash Card Sebelum Tidur Buat Peminat Terhibur. Tengok Gambar Berus Gigi, Eh Tiba-Tiba Laju Je Nak Pergi Gosok Gigi. Pandai Sangat Fatima !!

Oktober yang akan datang, si kecil bernama Nur Fatima Aisya bakal berusia 2 tahun. Fatima tidak hanya membawa kegembiraan kepada Fattah dan Fazura, malah peminat-peminat juga seringkali terhibur dengan gelagatnya.

Meninjau akaun Instagram Lovelyfatima, telah dikongsikan satu video yang memaparkan telatah Fatima sebelum masuk ke bilik untuk tidur. Dengan membawa handbag yang penuh dengan playcard, Fatima ingin bermain dengan daddynya.

Kelihatan semua playcard diletakkan di atas lantai dan Fattah menyuruh Fatima menunjukkan gambar perkataan yang disebutkannya. Antara perkataan yang disebut oleh Fattah adalah ‘ fish, cheese dan car‘.

Kesemuanya dijawab dengan betul oleh Fatima. Sebelum video itu berakh1r, Fatima menunjukkan kepada Fazura dan Fattah gambar berus gigi. Spontan Fatima bangun dan mengatakan ingin memberus giginya, alahai cerdiklah Nyanma.

Jom tonton video di bawah :

Hampir 600 likes telahpun dicatatkan sehingga kini dan antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Semoga menjadi anak yang soleh dan beriman serta bijak. Fatima so clever, ger4m tengok.. “

” Bijak sangatlah Fatima ni, Alhamdulillah mudah-mudahan dia menjadi anak yang bijak nanti.. “

” Clever, cute and adorable girl. Dodo tu tidur haha comel sangat sebut. Rajin Nyanma malam-malam study.. “

” Pandai Nyanma nak brush teeth before dodo, bijaknya Fatima. Sukalah tengok fatima ni.. “

” Kemain Fatima dengan begnya. Main play cards dengan daddy and mommy. Haha comel je pok pok haha.. “

” Ala sayang, clever gurl dia tu. Time Fatima nak belajar dengan daddy dan mommy.. Bijak macam mummy daddy jugak ni.. “

” Bijaknya la princess daddy ni, cepat tangkap otak Fatima ni. Comel je nak pergi gosok gigi, auto angkat kaki tinggal daddy mommy ye fatima haha.. tergelak mommy, hai lah anak. so clever.. “

Fatima Fatima, rajin dan suka belajar princess mommy dan daddy ni. Comel je terus hendak perg1 gosok gigi tu, dah tergelak besar mommy dengan perang4i Fatima. Apa-apa pun, semoga Fatima diberikan Allah kefahaman dan mudah belajar serta menjadi anak yang bijak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lovelyfatima

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..