” Nampak mesra betul ibu Shuib dengan Lala, kita doa yang baik-baik.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Wan Sharmila Hadir Ke Majlis Tahlil Arw4h Siti Sarah. Namun Kemesraan Wan Sharmila Bersama Ibu Shuib Dan Ibu Mertua Shuib Raih Perhatian Warganet. Part Komen Ibu Shuib Tu Memang Nampak Loving Sangat !!

Semalam keluarga pelawak Shuib Sepahtu telah membuat majlis tahlil untuk arw4h isterinya, Siti Sarah yang telah genap setahun pemergiannya. Perkongsian video sepanjang majlis itu turut dikongsikan oleh ibu t1ri arw4h Siti Sarah, Makder di akaun Instagram.

Selain Makder, pelakon Wan Sharmila juga telah berkongsi beberapa gambar hadir ke majlis tersebut. Kemesraan Wan Sharmila atau lebih mesra dengan panggilan Lala ini bersama ibu Shuib dan Makder dalam video dan ketika bergambar telah menarik perhatian warganet.

Menerusi perkongsian itu, ada yang menyatakan pilihan ibu Shuib untuk menjadikan Lala sebagai menantu adalah pilihan yang tepat. Sehingga kini, gambar Lala bersama ibu Shuib dan Makder telah mendapat belasan ribu tanda suka sejak ia dimuanaik.

Sebelum ini, Lala pernah diperkatakan mempunyai hubungan bersama Shuib setelah gambar dan video mesranya melayan anak perempuan Shuib, Talita ketika bertemu. Namun, Lala memilih untuk tidak mengulas lanjut kerana enggan disal4h erti oleh mana-mana pihak.

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian di atas dan dalam masa yang sama memuji penampilan Lala yang dikatakan semakin cantik. Antara komen-komen tersebut :

” Nampak mesra ibu Shuib dengan Lala, kita doa yang baik-baik ya. Semoga segala urusan kedua keluarga ini sentiasa di permudahkan.. “

” Al fatihah buat arw4h Siti Sarah, semoga Allah tempatkan r0hnya ditempat org2 yg beriman, amin. Cantik lah Lala.. “

” Manisnya Wan Sharmila, cntk bertudung. Saya setuju kalau ini pilihan ibu Shuib, eh tiba2, haha.. “

” Bakal mak2 Lala ni. Suka sangat lah Lala sekarang, makin nampak manis dan cantik, kami doa yang baik2 buat Lala.. “

” Moga yang baik2 saja utk next step, approved jugak. Sesuai sangat ni calon menantu. Al fatihah utk Siti Sarah, rindu dengan arw4h.. “

” Alhamdulillah, mudah2an yang baik akan menyusul In syaaAllah. Nampak mesra video Lala borak dengan Shuib satu meja tu.. “

” Alhamdulillah mudah2an Allah permudahkan perkara yg baik2 buat Lala. Mana tahu ni jodoh yang terbaik Allah kirimkan. Terbaik sgt ni.. “

Komen ibu Shuib, Makder dan Lala :

Alahai banyak betul emoji love Lala dan ibu Shuib tu. Malah ibu Shuib juga turut berkongsi ucapan terima kasih dan gambar bersama Lala di akaun Instagramnya. Apa-apa pun, kita doakan yang baik-baik buat Lala dan keluarga Shuib, semoga segala urusan mereka sentiasa dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Wan Sharmila, Suciuwais

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..