” Sed1hnya tengok, moga Ainul cepat sihat.. ” – Netizen

Video Thr0wback Telatah Adik Ainul Mardhiah Buat Netizen Tersentuh. Nampak Aktif Dan Ceria Sangat Ainul Masa Ni. Semoga Ainul Terus Kuat Dan Kembali Ceria !!

Beberapa hari yang lalu, telah dikhabarkan tentang berita adik Ainul Mardhiah yang dikejarkan ke h0spital kerana jangk1tan kum4n. Tiada daya hanya doa yang mampu dititipkan oleh kedua ibu bapa Ainul, Nurul Erwani dan Ahmad Safiuddin untuk puteri sulung mereka ini.

Ibu dan bapa Ainul sentiasa mengemaskini perkembangan Ainul dari semasa ke semasa. Untuk mengubati rasa rindunya pada Ainul, Nurul Erwani hanya mampu menonton kembali video lama Ainul dan salah satu daripada dikongsikan untuk warganet.

Meninjau akaun Instagram Nrlerwani, video thr0wback ketika Ainul sihat dimuatnaik. Berlari ke sana dan ke sini, Ainul nampak begitu ceria dan aktif. Coret Nurul Erwani, ada sebabnya mengapa mereka memilih nama Ainul Mardhiah untuk anak sulung mereka ini.

Mengharapkan Ainul akan menjadi ketua bidadari di Syurga nanti dan menarik tangan kedua ibu bapa di sana. Ainul Mardhiah lambang kekuatan seorang wanita dan Ainul diharapkan menjadi kuat sesuai dengan namanya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian daripada bapa Ainul tentang kondisi Ainul setakat semalam bertarikh 9 Ogos 2022.

Perkongsian oleh ibu dan bapa Ainul ini telah mendapat perhatian netizen. Banyak kata-kata semangat diberikan untuk Ainul dan keluarga. Antara komen-komen :

” Insha Allah terus kuat Ainul. Sed1hnya, semoga ainul kuat law4n sak1t ini. Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, lindungilah ainul ya Allah. Sihatkan lah tubuh badan ainul ya Allah. Utk ibu ainul- kuatkan semangat ya.. “

” Aminn, InsyaAllah Ainul kuat lebih dari yang kita sangkakan. Ya Allah, berikan kekuatan & kesembuhan buat Ainul Mardhiah.. “

” You are such a strong girl ainul … semoga ainul kembali sihat dengan kadar segera.. semangat dan terus berjuang.. “

” Terus kuat ainul syg, kembali pulih seperti sediakala. Kmi semua mendoakan ainul. Moga walid & mama ainul juga terus kuat & sabar ya. Aamiin.. “

” Ainul anak yang kuat sekuat mamanya, semoga Allah berikan kesembuhan buat adik Ainul. Semua sayang dan doakan Ainul.. “

” Terus kuat adik ainul. Kami semua rakyat malaysia doakn adik kembali sht seperti dlu. Ceria dan aktif macam dulu.. “

” Ainul kuat yer… ramai doa kan ainul. Sed1hnya tengok, moga Ainul cepat sihat. Keep f1ghting anak yang baik yang kuat.. “

Sama-sama kita mendoakan kesembuhan buat Adik Ainul. Semoga Ainul terus bertahan dan berju5ng melaw5n sak1tnya ini. Buat Nurul Erwani dan Safiuddin, rakyat Malaysia sentiasa ada memberikan sokongan moral dan jangan berput0s asa, Ainul pasti sihat Insha Allah dengan izin-Nya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nurul Erwani Zaidi, IG Tontonmy

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..