” Tersemb0r Dato dengar Datin cakap yang last tu, kelakar lah, haha.. ” – Netizen

Video Dato’ Fizz Fairuz Bersama Datin Almy Nadia Yang Berkesempatan Dating Berdua Raih Perhatian Peminat. Alahai Sweet Sangat Tengok Pasangan Ni, Tapi Sempat Lagi Buat Buat Lawak Tu !!

Bagi yang mengikuti perkembangan selebriti terkenal, Dato’ Fizz Fairuz dan isterinya, Datin Almy Nadia pasti tahu mereka berdua ini sering berkongsi video-video yang mencu1t hati buat tontonan peminat mereka.

Fizz yang sering membuat jenaka ditambah pula dengan ketawa Almy membuatkan suasana tersebut pasti menjadi gam4t. Meskipun sudah memiliki empat cahaya mata, pasangan ini dilihat sangat romantik dan serasi.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Almy, telah berkongsi satu video yang memaparkan Almy dan Fizz sedang berjalan untuk keluar. Menerusi video itu, Fizz telah berkata bahawa mereka berdua baru berkesempatan untuk dating berdua.

Namun pada akhir video, Almy telah menunjukkan dapat berpegangan tangan dengan Fizz. Mendengar apa yang dikatakan oleh Almy, terus Fizz terbat0k hinggakan Almy terus berdek4h ketawa. Hingga kini, video tersebut telah mendapat lebih 9,500 ribu tanda suka sejak dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang suka melihat kemesraan pasangan ni dan terhibur akan telatah mereka. Antara komen-komen menarik adalah :

” Tersemb0r Dato dengar Datin cakap yang last tu, kelakar lah haha. Sekali sweet, memang terkej0t lah.. “

” Tu yg nnt tiba tambah lagi satu sbb pegang tangan, haha. Suka tengok Dato n Datin, humble n sweet sangat.. “

” Sweetnyaaaa Fizz dengan isteri dia, sukaa tngok, semoga pasangan ini akan terus bahagia till Jannah ya, Aamiin.. “

” Nak juga selit buat lawak ye Dato, hahaha terkej0t betul tu bila Datin teruja dapat pegang tangan, hahahaaa.. “

” Seriously suka sgt pasangan dua org nie. Very hamble sgt Almy Nadia, we luv u. Semoga bahagia dunia akh1rat.. “

” Tak pernah tak kelakar lah Fizz ni, sempat lagi tu nak menyak4t Almy. Almy macam biasa tak berhenti ketawa.. “

” G mana dating tu Datin n Dato. Last tu memang lawak lah, adeh Dato kalau tak buat hal memang tak sah.. “

Alahai memang nampak sweet Fizz dan Almy. Malah Almy sejak bertudung semakin cantik, berseri-seri je. Apa-apa pun, semoga kehidupan rumah tangga pasangan ini akan terus kekal bahagia hendaknya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG almynadiaofficial

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..