” Tak sedar air mata mengalir, luahan ikhlas dari dalam hati.. ” – Netizen

Video Persembahan Roy Azman Di Pentas Muzikal Lawak Superstar Buat Peminat Seb4k. Kali Pertama Tengok Abang Roy Menang1s. Ayat Tu Terkesan Betul Di Hati !!

Meninjau akaun Instagram Roy Azman, telah dikongsikan sedutan video yang memaparkan Roy membuat persembahan di pentas Muzikal Lawak Superstar minggu ke 3 bersama dua orang lagi ahli kumpulan Bahyol.

Jika selalunya peminat melihat Roy ketawa dan membuat jenaka yang menggeletek hati penonton, namun persembahan kali ini jauh berbeza. Bercerita mengenai samada bakatnya disedari atau tidak oleh orang lain, ayat-ayat yang dituturkan oleh pelakon filem Maria Mariana ini membuatkan peminat turut sed1h.

Ayah, insan yang banyak berk0rban untuk keluarga. Kekadang peng0rbanan seorang ayah tidak terlihat dek kerana ketegasannya dalam mendidik anak-anak. Kata Roy, dia tidak hidup dipuji, tidak mat1 dikej1. Raut wajah sed1h dan air mata yang tump4h di wajah Roy menyentuh hati ramai.

Bekerja sehingga lewat malam bahkan ada sehingga ke pagi, segalanya demi anak dan isteri tersayang. Seorang ayah akan memastikan anak dan isterinya dapat makan dan memberikan kesempurnaan untuk keluarga.

Jom tonton video di bawah :

Betapa besarnya peng0rbanan seorang yang bergelar ayah. Perkongsian ini telah mendapat perhatian daripada peminat dan antara komen-komen peminat :

” Abang, t0uching sangat menang1s kita tengok. Luahan ikhlas, bengk4k mata kita nang1s. Abang Roy tetap seorang lejen yang best.. “

” Ad0h bang, menit1s air mata. Deep ayat bang roy ni, dan sekarang aku tengah berju4ng apa yang dikatakan.. “

” Air mata keikhlasan seorang ayah, t0uching. Terbaik bang, kali ni sed1h bang di sebalik abang yang selalu buat lawak.. “

” Abang Roy buat saya menang1s ter0k, rindunya pada ayah. Selalu tergelak je tengok lawak abang Roy tapi kali ni menitik air mata.. “

” Ad0hai abang roy, buat saya rindu pada arw4h ayah. Peng0rbanan seorang ayah tiada tandingnya.. “

” Sed1hnya, 1st time tengok bang Roy menang1s. Si sebalik R0y yang suka melawak, ini realiti peng0rbanan seorang ayah.. “

” Tak sedar air mata mengalir, jarang meleleh air mata saya bang. ayat yang cukup ikhlas dari dalam hati bang Roy.. “

Deep betul ayat Roy kali ini dan sesungguhnya itulah seorang lelaki yang bergelar ayah. Semoga segala keikhlasan Roy dalam memberikan keselesaan buat keluarga tersayang diberkati dan dirahmati oleh Allah. Teruskan usaha pasti ada rezeki dan kejayaan menanti Roy pada masa hadapan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Roy Azman, IG Zon Lawak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..