” Terbaik la Amir dan Ella. Dok ulang-ulang tengok, dua-dua mantap.. ” – Netizen

Video Ella Dan Amir Masdi Berduet Menyanyikan Lagu Sepi Sekuntum Mawar Merah Di Pentas Konsert Cur1 Perhatian Ramai Peminat. Hebat Gandingan Ni, Bergeg4r Pentas. Terbaik !!

Penghujung Julai yang lalu, bek4s juara Akademi Fantasia 2016 Amir Masdi merakamkan kembali lagu h1ts dendangan asal Ratu Rock negara, Ella Aminuddin berjudul Sep1 Sekuntum Mawar Merah dan ianya telah mendapat pujian daripada ramai peminat.

Meninjau akaun Instagram Amir Masdi, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan Amir bersama Ella telah bergandingan suara menyanyikan lagu ini ketika Konsert Jelajah Suria 90 Kak Ell yang berlangsung di Kuantan semalam.

Dengan vokal Amir dan kehebatan suara Ella, lagu ini menjadi lagu penutup dan persembahan terbaik pada konsert tersebut. Amir membawakan lagu tersebut dalam versi rocknya tersendiri dan Ella tetap unggul dengan suara emasnya itu.

Persembahan oleh Amir dan Ella ini mendapat tepukan gemuruh daripada peminat yang menyaksikan mereka secara live di ruang legar Kuantan City Mall. Baik Amir mahupun Ella cukup bertenaga dan menghiburkan.

Jom tonton video di bawah :

 

” Yay terus jadi duet korang ni, p0werlah mir. Gemp4kkkk la amir. Mini concert in your next plan please.. “

” Amir sangat-sangat beruntung sbb bduet dengan ratu rock ella, good job amir. duet terpaling paduu.. “

” Padu dan Terbaik, Puas hati tgk live tadi. H1lang kata-kata tuk amir.masdi … Mmg superb duet dengan ella ni.. “

” Persembahan paling eksklusif. Tunggu lama dh duet ini. Untungnya orang Pahang. Dua-dua suara p0wer, Ella pun sporting.. “

” Melet0p live ni.. duet between legend & bakal legend.. amir nmpk semakin matang & bersedia utk terbang lbh tinggi.. “

” Terbaik la amir dan ella. Dok ulang-ulang tengokk, mant0l betol duet ni. perrrr R0ckStar..Amir dan Ella.. “

” Merem4ng dengar suara padu dua r0ckstar, Legend rock with junior r0ckstar.. Ngam sangat duet ni, enjoy bergeg4r pentas… fuhhh..”

” Tak tau nak komen… dua-dua mantap. R0CKER JR and R0cker legend. bertenaga, tak puas dengar.. “

Persembahan yang rata-rata peminat memuji aura dan suara padu mereka berdua. Ella dan Amir pun nampak enjoy dengan live mereka ini. Semoga pada masa akan datang akan ada lagi gandingan antara Amir dan Ella sebegini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amir Masdi, IG Ella Aminuddin, IG Suriamalaysia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..