” Suara serak-serak basah gitu, duet best ni.. ” – Netizen

Video Tiz Zaqyah Menyanyi Lagu Teringin Nyanyian Asal Shima Bersama Khai Bahar Raih Perhatian Peminat. Wah Tak Sangka Tiz Boleh Menyanyi. Part Tarik Tu P0wer Lah !!

Nama Tiz Zaqyah sangat sinonim sebagai seorang pelakon. Tiz merupakan seorang pelakon yang berbakat dan antara drama lakonan Tiz yang melonjakkan nama Tiz ialah drama Nur Kasih sekitar tahun 2011.

Meninjau ke akaun Instagram Khai Bahar, perkongsian terbaru Khai bersama Tiz telah meraih perhatian ramai. Ini kerana ramai tidak menyangka bahawa Tiz boleh menyanyi dengan begitu baik dan memiliki suara yang merdu.

Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan Khai bermain gitar manakala Tiz pula menyanyi. Tiz menyanyi lagu Teringin yang dipopularkan oleh penyanyi Shima. Malah Khai juga nampaknya begitu teruja mendengar Tiz menyanyi secara live.

Perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 14 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik. Walaupun Tiz nampak m4lu-m4lu untuk menyanyi namun apabila diberi hint oleh Khai, Tiz terus-menerus menyanyi.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai memuji kemerduan suara Tiz dan meminta Khai berduet bersama Tiz. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Tiz ni nyanyi sedap.. melukis pon pandai mcm khai.. baru tau tiz boleh menyanyi.. Sedap suara dia.. bolehh pergi jauh.. “

” Wahhhhhhh.. Suara serak2 basah.. Dah tak m4lu2 eh arini khai .. Ready lagu duet terus khai. Suara tiz zaqyah pun sedapp.. “

” Sedap weyh omg tiz zaqyah.. terbaiklah.. Cepat duet Khai .. Nanti cover lagu lagi tau dgn tiz.zaqyah.. ” 

” Sila lah duet.. emmm besttt… alwaysss support khaiii….. good luck khaiii…. tak pernah jemu.. happynya tengok.. “

” Wah, duet please.. wow la serak2 basah gitu, duet best ni… Sedap suara tiz.zaqyah terpegun jap ulang2 dgr.. “

” Please khai buat lagu duet dengan Tiz.. P4ksa dia masuk TMS next year plsssss kompom kenal , gitchuuu hehehe.. “

” Wow , Tiz memang boleh nyanyi , boleh² duet.. Have fun sh0oting. Jaga diri tuuu.. Sedap mya suara tiz.. MasyaAllah. Merdu .. “

Tidak sangka Tiz memiliki bakat terpendam dan boleh menyanyi dengan baik. Jika dias4h lagi bakat nyanyian Tiz, pastinya Tiz boleh menjadi seorang penyanyi professional. Semoga Tiz Zaqyah terus berjaya dalam kerjaya seni.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Khai Bahar, Tiz Zaqyah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..