” Ada lesen ke tak tu, jangan memandu sambil joget Fatima. Haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Bermain Kereta Permainan Bersama Sepupunya, Amanda Buat Peminat Terhibur. Amboi Fatima, Bunyi Muzik Je Automatik Badan Berg0yang. Comel Je J0get Jari Tunjuk Langit Tu, Hehe !!

Sebut sahaja nama Nur Fatima Aisya, pasti peminat membayangkan si cilik yang banyak telatah dan akal ini. Anak sulung kepada pasangan Fazura dan Fattah Amin ini menjadi salah seorang anak selebriti yang disukai ramai.

Meninjau akaun Instagram Lovelyfatima, telah dikongsikan satu video yang diulangsiar daripada akaun Tik T0k Fazura. Dalam video ini, gelagat Fatima bersama sepupunya bernama Amanda dipertontonkan kepada umum.

Fatima dan Amanda duduk dalam kereta mainan elektrik kanak-kanak dengan alat kawalan jauh. Sambil kereta itu bergerak, turut dipasangkan muzik. Apa yang mencuit hati peminat adalah tarian Fatima yang spontan apabila mendengar bunyi muzik.

Amboi bukan main lagi Fatima joget, angkat tangan ke atas lagi ye Fatima. Fazura yang merakamkan gelagat Fatima ini kedengaran ketawa melihat aksi Fatima dan Amanda. Alahai comel sungguh gelagat Fatima dan Amanda.

Jom tonton video di bawah :

Video gelagat comel Fatima bersama Amanda ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” So adorable Nyanma, pandai dia j0get tu. Dia suka betul j0get kalau dengar lagu haha.. “

” Comel sungguh, lagu mainland pun jadi, janji happy. Seronok betul Nyanma dan Manda.. “

” Rasa macam nak kunyah kunyah, g1g1t g1g1t budak cerdik Nyanma ni. Kepala acik pun ikut g0yang-g0yang.. “

” Asyik menari, siapa jadi driver tu haha. Happy Nyanma dan Amanda dapat ronda-ronda. Seorang syok berj0get, sorang lagi angguk-angguk kepala, comel sangat.. “

” Comel je dua-dua, natural sangat. Having fun sungguh dua cuzzy ni, cute j0get camtu Fatima.. “

” Nyanma ni asal dengar ada muzik jer automatic badan dia menari. Fatima happy sangat tu.. “

” Amb0i Fatima, siap j0get lagi. Dengar je muzik terus j0get eh. Ada lesen ke tak tu haha. Jangan memandu sambil j0get Fatima.. “

Memang seronoklah Fatima ada kawan bermain, lagi-lagi dengan suasana kampung seperti itu lagi bertambah gembira Fatima. Semoga Fatima happy selalu, menjadi anak yang periang dan penghibur hati seluruh keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lovelyfatima, IG Fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..