” Mirul bal4s dend4m tapi tak0t haha, happy birthday Ain.. ” – Netizen

Video Amirul Hafiz Dan Adik Beradik Ain Edruce Membuat Kej0tan Birthday Yang Meriah. Habis Com0t Ain Kena Spray. Mirul Tu Bersungguh Spray, Rasanya Dah Lama Simpan Tu Haha !!

Menerusi akaun Instagram Ain Edruce, telah dikongsikan satu video yang memaparkan bagaimana adik-beradik Ain dan suaminya, Amirul Hafiz membuat kej0tan hari lahir untuk Ain. Semalam 4 Ogos, genaplah usia Ain yang ke 31 tahun.

Kata Ain, kali ini adik beradik dan Amirul ‘berjaya’ membul1nya. Sudah lama tidak berkumpul, mereka keluar outing bersama-sama dan Ain ada berkongsikan pada posting terdahulu gambar mereka semua bersama.

Rapi perancangan adik beradik dan Amirul kali ini, hab1s kepala dan badan Ain disembur dengan spray dan bedak. Dah lama simpan dend4m nak membul1 Ain nampaknya semua lebih-lebih lagi Amirul. Seronok Ain ada adik beradik yang perang4i g1la-g1la sama seperti Ain.

Meriah dan kec0h betul la siblings ni. Gelagat Amirul juga mencur1 perhatian peminat kerana selalunya Ain yang suka membul1 Amirul. Nampak senyum lebar betul Amirul kali ini, dend4m sudah terbal4s ye Amirul haha.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Ain ini telahpun mendapat perhatian peminat dan sehingga kini lebih 8 ribu likes dicatatkan. Antara komen-komen peminat :

” Happy birthday Ain Edruce. Mirul bal4s dend4m tapi tak0t haha. Selalu aku kena bul1 kan haha.. “

” Aku rasa Mirul macam bal4s dend4m je. Tengok dia spray bukan main lagi eh haha. Anyway happy birthday Ain.. “

” Happy birthday Ain, beautiful family. Mirul bal4s dend4m tapi was-was haha. Senyum lebar betul Mirul dapat spray Ain macam tu, finally haha.. “

” Happy birthday mommy Soraya. Mirul bal4s dend4m nampaknya haha, sakan spray Ain. Ini masanya bukan selalu dapat bul1 Ain haha.. “

” Tak payah tunggu member-member, dapat adik beradik masuk air macam ni pun jadi. Happy birthday Ain.. “

” Amirul tu macam dah lama simpan nak bul1 Ain haha, Mirul dah pandai beraksi weh. Tergelak tengok korang ni.. “

” Mirul bal4s dend4m ke apa tu, puas hati betul Mirul spray Ain haha. Meriahla semua, happy birthday Ain Edruce.. “

Selamat ulangtahun kelahiran yang ke 31 Ain Edruce daripada kami di Berita Kopak. Semoga bertambahnya usia, Ain dikurniakan rezeki yang melimp4h ruah selalu, jadi isteri dan ibu yang terbaik untuk Amirul dan Soraya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ain Edruce

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..