” Boleh rasa apa yang Hayfa cuba sampaikan.. ” – Netizen

Coretan Khas Ummi Nazeera Tentang Watak Hayfa Yang Dilakonkan Dalam Drama Risik Pada Hati Raih Perhatian Peminat. Sampai Macam Tu Ummi Mendalami Watak Hayfa. Pesanan Last Tu Paling Win !!

Fen0mena drama Risik Pada Hati lakonan hebat Ummi Nazeera, Alif Satar dan Zara Zya men1nggalkan kesan kepada para penonton setia drama rantaian ini. Bermula daripada episod awal lagi sehingga ke akhir, penonton bermain dengan emosi menonton jalan cerita drama tersebut.

Meninjau akaun Instagram Ummi Nazeera, telah dikongsikan satu coretan khas daripada Ummi sebagai penut0p dirinya sebagai Hayfa. Watak Hayfa bukan mudah untuk dibawakan namun commitment dan penjiwaan Ummi menghidupkan watak Hayfa dengan cemerlang.

Air mata menjadi peneman apabila suami yang disayangi beralih kasih, itu harga sebuah peng0rbanan untuk Hayfa. Cerita Ummi, dia berguru dan belajar daripada orang sekelilingnya yang mengalami nasib yang sama seperti Hayfa.

Kata-kata nasihat juga diberikan oleh Ummi untuk para suami supaya terus menjaga hati isteri masing-masing. Buat ‘ Hayfa ‘ yang ada dalam dunia realiti, harapan Ummi agar mereka terus kuat dan menghargai diri sendiri kerana semua orang punya hati dan perasaan.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian Ummi ini mendapat perhatian daripada peminat terutamanya pengikut setia drama ini. Antara komen-komen mereka :

” Hayfaaa , awk berjaya buat mil menang1s tau. Terima kasih hayfa untuk emosi sepanjang 28 episod.. “

” Team Hayfa.. will miss you. tgk byk kali pun tetap akan nang1s. sed1hnya rasa perasaan tu. sak1t tak tertanggung.. “

” Terima kasih atas kata-kata nasihat, boleh rasa apa yang Hayfa cuba sampaikan.. Moga semua ‘ Hayfa ‘ di luar sana terus kuat.. “

” Mula-mula berk0rban, last last terk0rban. Begitulah kehidupan, rasa sed1h dan ped1hnya sampai ke hati.. “

” Terima kasih hayfa memberi semangat dekt wanita2 Di luar sana … Ummi good actress. semoga Ummi success dalam dunia lakonan We geng Iset4n tetap support Ummi.. “

” Saya di ambang macam ni, tengah kuatkan hati untuk undur diri. Thank youu Hayfa sebab beri semangat & kekuatan itu. I juga melalui kekurangan yang dirasai Hayfa u til now almost 7 year. I hope there is a rainbow for me & husband.. “

” Akhirnya Hayfa memberikan segalanya untuk yg dicintai namun hakikat cinta amat suk4r untuk melalui kehidupan ini TETAPI janji Allah pastinya hadir disaat sed1h melepaskan dihadirkan sesuatu yg sukar selama ini mnjadi titik kebahagiaan seterusnya.. Tahniah UMMI NAZEERA atas lakonan yg mantap membawa saya ke dalam Hayfa.. “

” Hayfa terlalu kuat… sehinggakan sanggup bersahabat dgn suami demi anak.. sembunyikan perasaan cinta yg telah mat1. Semoga hayfa yg sebenar di luar sana dikurniakan syurga tertinggi.. “

Yang seorang isteri inginkan hanya kasih sayang dan dihargai oleh seorang suami. Semoga semua pengajaran yang cuba ditunjukkan oleh semua pelakon dalam drama ini boleh dijadikan iktibar buat semua.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ummi Nazeera

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..