” Anak Benggali ni susah, lidah tu pasal apa.. ” – Sharnaaz Ahmad

Video Terbaru Gelagat Comel Jebat Jayden Ketika Mendengar Lagu Tamil Yang Mencuit Hati. Amboi Jebat, Gaya Tu Kalah Hero Tamil Dalam TV. Naik Pen1ng Baba Tengok, Haha !!

Jebat Jayden merupakan antara si cilik selebriti yang popular dan mempunyai peminat. Di akaun Instagram Jebat sekarang telah diikuti dengan 408,000 pengikut sekali gus membuatkan Jebat sering menjadi perhatian.

Anak tunggal pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila ini tidak lama lagi bakal memasuki usia 4 tahun dan nampaknya Jebat membesar dengan sihat serta kelihatan perwatakan Jebat sekarang saling tak tumpah seperti babanya.

Terbaru, satu video telah dikongsikan di Instagram milik Srikandi.79 memaparkan Sharnaaz merakam gelagat Jebat mendengar sebuah lagu Tamil di kaca televisyen ketika mereka sedang menjamu selera di rumah.

Gelagat comel Jebat dalam video tersebut sangat mencu1t hati. Pelbagai gaya telah dilakukan oleh Jebat seolah men1ru gaya hero Tamil dalam cerita di televisyen dan kedengaran Sharnaaz juga turut terhibur melihat gelagat anak kesayangannya.

Jom tonton video di bawah :

Sempat Sharnaaz menyak4t Jebat dengan menyuruh Jebat menari. Amboi Jebat, sambil makan pun sempat lagi buat gaya menari. Sehingga kini, video gelagat Jebat itu telah ditonton lebih 1990 tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Gaya tu kalah hero Tamil lah Jebat. Sebelum ini telah beberapa kali video gelagat comel Jebat menjadi viral kerana kelakar dan telah mengundang tawa warganet. Apa-apa pun semoga Jebat terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Srikandi.79, jebatjayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..