” Bakal menantu baru ke tu sis, manis elok dah tu dengan Mika.. ” – Netizen

Penuhi Permintaan Elisya Sandha Sempena Hab1s Pantang 44 Hari, Kel1bat Seorang Gadis Bersama Sheila Rusly Sekeluarga Raih Perhatian Peminat. Wah Bakal Menantu Ke Tu Nanna Bunga, Senyum Lebar Je Mika !!

Diam tak diam, semalam telah lengkaplah tempoh 44 hari berpant4ng selepas bersalinkan Bunga Elhaq buat pelakon, Elisya Sandha. Elisya yang menetap bersama ibu mertuanya, Sheila Rusly dan Jinggo dijaga dengan baik dan penuh kasih sayang.

Sebelum ini, peminat disajikan oleh Sheila dengan beberapa buat posting yang memperlihatkan Sheila menyediakan makanan berpant4ng buat Elisya. Beruntung Elisya kerana ibu mertuanya ini seorang yang pakar dalam masakan.

Meninjau entry terbaru Sheila Rusly, telah dikongsikan satu lagi posting yang memaparkan Sheila memasak mee kari sebagaimana permintaan Elisya. Lengkap dengan semua lauk seperti kerang, nampak menyelerakan sekali air tangan Sheila ini.

t

Selain hidangan ini, s0sok tubuh dan wajah seorang gadis manis yang turut bersama Sheila dan keluarga menarik perhatian peminat. Peminat juga turut mengus1k Sheila bertanyakan samaada gadis itu bakal menantu baru dan kekasih kepada Mika.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Sheila ini telahpun meraih lebih 48 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Bestnya ada mentua macam ni, pandai memasak ikut je apa menantu mintak. Terliur pulak tengok sis hehe.. “

” Untung le sapa jadi menantu syelia . Shila baik pandai masak. pandai belakun. kelakar pulak tu. serba boleh Shila ni.. “

” Ni la orang kata ‘ mak mentua dari syurga ‘. Semoga murah rezeki sis Sheila. Ehh jap tu siapa si cantik manis dengan Mika tu, ehem ehem.. “

” Alhamdulillah tengok gambar pun dah tau sedap.. semoga phubungan keluarga ni dlm rahmat dan plindungan Allah. nmpk mcm ada bakal mnantu jer.. “

” Semua meraikan hari last day pant4ng. moga Allah sentiasa jaga satu keluarga sis hingga ke syurga. Yang sebelah Mika tu bakal menantu ke sis, cantik manis je sesuai dengan Mika.. “

” Bakal Menantu baru ke tu sis, manis elok dah tu dengan Mika. Seronoknya ada mak mentua macam ni, untung badan.. “

” Bestnya, i think the best mentua i ever seen kan kak Sheila Rusly. Untung nya dpt ibu mertua penyayang n buat kita spt ank sendiri.. Elisya jg mereka jg spt ibu ayah u tau… Semoga bahagia hingga ke Jannah.. “

” Bakal menantu baru ke tu sis. Sayang betul sis dengan menantu, syok dapat mak mertua macam ni.. “

Dapat ibu mentua yang baik juga satu rezeki buat para menantu. Rezeki Elisya dapat layanan istimewa sebegini. Mika pun nampak gembira sahaja bersama ‘ si dia ‘ tu. Apa pun, semoga keluarga Sheila berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sheila Rusly

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..