” Kenapalah p0tong bawang ni Datin, dengan kita sekali menang1s.. ” – Netizen

Video Reaksi Anak-Anak Dato’ Aaron Aziz Apabila Diberi Kej0tan Kehadiran Kembali Maid Mereka Buat Peminat Turut Tersentuh. Reaksi Danish Tu Nampak Terharu Sangat, Sampai Tercamp4k Handphone !!

Menerusi akaun Instagram Datin Diyana Halik, telah dikongsikan satu video yang memaparkan anak-anaknya, Danish Anaqi, Dwi Ariana dan Dahlia Arissa menerima kej0tan istimewa daripada Datin Diyana dan Dato’ Aaron Aziz.

Memaparkan pertemuan semula antara anak-anak dengan pembantu rumah bernama Pika, video ini membuatkan hati peminat tersentuh. Cerita Datin Diyana, sudah beberapa bulan Datin Diyana merahsiakan hal ini daripada pengetahuan anak-anak.

Usahanya untuk membawa Pika kembali bekerja di rumah mereka dipermudahkan oleh Allah. Kej0tan ini diberikan sekembali mereka sekeluarga dari percutian di Bali. Kesemuanya menyangka rumah kosong namun siapa sangka Pika muncul di hadapan mata.

Menang1s Dwi dan Dahlia melihat wajah Pika dan mereka berpel0kan bersama-sama. Danish juga dek kerana terper4njat, terc4mpak handphone ditangannya itu. Bukan mudah untuk mendapatkan pembantu yang setia dan baik sebegini.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Datin Diyana ini telahpun meraih hampir 17 ribu tanda suka daripada peminat. Ikut sayu melihat moment ini, antara komen-komen peminat :

” Masya Allah, kenapalah p0tong bawang ni Datin Diyana. Tengoklah reaksi anak-anak ni, sed1h dengan kita sekali menang1s.. “

” Stop even i’m cry1ng. Reaksi Danish tu paling sayu, sayangnya dia pada Pika. Rezeki ada pembantu yang baik.. “

” Danish’s expressions are so precious, i yang menang1s tengok. Alhamdulillah Pika back home.. “

” Seronok anak-anak, best friend diaorg dah pulang semula… May Allah swt blessed all of you always… Amiinnn Ya Rabbal Alamiinn.. “

” I cr1ed buckets, so happy for the teens. Semua menang1s bila Pika kembali ke pangkuan family, sweet sangat tapi seb4k tengok.. “

” Pika is back, tak pasal mata kita pun berair ni. Alhamdulillah dapat helper baik ni rezeki sangat.. “

” Ala kenapa kita pun sed1h ni, welcome back Pika. Tumpang happy tengok anak-anak dapat balik bestfriend dorang.. “

” Danish siap thr0w his hp sebab terkej0t, airmata gembira. touching tengok expression the kids.. Sed1hnya lah.. “

Tawa dalam tang1san betul kej0tan Datin Diyana buat anak-anak kali ini. Meriah dan kembali cerialah anak-anak dengan kehadiran semula Pika di rumah. Ada teman untuk bergurau dan mengus1k. Semoga semuanya yang baik-baik sahaja untuk Datin Diyana sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Diyana Halik

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..