” Wah, bestnya. Hubby pilot, senanglah.. ” – Netizen

Video Emma Maembong Terima Kej0tan Daripada Suami Dengan Bawa Meronda Sekitar Kuala Lumpur Menaiki Pesawat Ringan Raih Perhatian Ramai. Wah, Seronoknya Tapi Muka Emma Macam Tak0t Jer. Mesti Gay4t Kan !!

Meninjau ke akaun Instagram Emma Maembong, perkongsian video terbaru daripada Emma telah meraih perhatian ramai. Video yang berdurasi lebih 2 minit itu memaparkan Emma dan suami menaiki sebuah pesawat ringan.

Menurut Emma, pada awalnya Emma hanya menyangkakan mereka akan menaiki kereta sahaja untuk meronda sekitar Kuala Lumpur. Namun, suami Emma membuat kej0tan dengan menaiki pesawat ringan. Turut serta ialah anak saudara suaminya.

Dapat dilihat wajah Emma agak tak0t ketika di awal penerbangan. Manakala suami Emma sangat steady dengan membuka pintu pesawat dan berselfie ketika pesawat sudah mula berjalan. Wah, ni memang jenis tak gayat langsung, maklumlah suami Emma kan seorang pilot.

Turut dipaparkan permandangan sekitar Kuala Lumpur melalui udara. Dapat dilihat Menara Berkembar Petronas ( KLCC), Menara Kuala Lumpur dan jalan raya sekitar Kuala Lumpur. Wah, nampak sangat seronok.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang teruj4 menonton video tersebut. Nampak sangat indah permandangan dari ruang udara. Antara komen-komen yang diberikan :

” Wahh, bila tgk korg.. rase mcm tgk movie Top Gvn Maverick.. Emma ni memang cntikla.. Bestnya. Nk fly cmni jgk.. “

” Sebenarnya kec0t jugak kan.. Lahh PA dia btul rupanya igt dlm cita jeee.. Muka dia macam Raja Muda Selangor lah.. “

” Wahhh nama captain aniq, nama anak akk pun AnieQ juga… thanks bawa akk view KL melalui udara wlpn hanya di alam maya.. “

” Tak mampu g ne, tp best pula tengok, moga da rezeki lebih nanti.. Steady la laki emma .. Eee ser4m jugak naik ni.. “

” Hubby pilot senang la juga.. Alhamdulillah saya pun dapat merasa bila anak bujang saya fly dengan saya di Melbourne. Super proud Mama.. “

” Wahh bestnya hubby pilot senang lah and u emma memang cantik.. Mcm nerv0us je muka emma.. waw.. bestnya.. “

” Baru nak tanya pintu memang tak tutup ke , then “okayy tutup”. Laki emma keje captain ke? Nohh Tenganga Kawan.. “

Wah, Emma sangat beruntung menerima kej0tan yang tidak disangkakan sebegini. Bukan senang untuk merasai pengalaman berharga sebegini. Walaupun Emma nampak tak0t tetapi pastinya tetap teruj4 apabila berada di udara.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Emma Maembong

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..