” Sambil pegang anak tu, fuh padu lah suara tar1k main-main je.. ” – Netizen

Video Hetty Sarlene Menyanyi Secara Live Sambil Mendukung Anaknya, Landon Alexander Oakes Di Majlis Perkahwinan Sepupunya Raih Perhatian Peminat. Padulah Suara, Sampai Terkej0t Pengantin Dibuatnya !!

Meninjau akaun Instagram penyanyi Hetty Sarlene, telah dikongsikan satu video yang memaparkan aksi Hetty Sarlene menyanyi secara live di majlis perkahwinan sepupunya beberapa hari yang lalu. Ia turut dihadiri oleh suami Hetty, Daniel Oakes dan anak lelakinya, Landon Alexander Oakes.

Cantik berbaju kurung moden, Hetty menyumbangkan suaranya dengan menyanyikan sebuah lagu khas untuk pasangan pengantin. Ketika Hetty sedang menyanyi, kelihatan Landon menghampiri ibunya ini.

Hetty lantas mendukung anaknya ini sambil meneruskan nyanyiannya itu. Suara Hetty masih sama seperti dulu malah semakin mantap vokalnya. Sambil mendukung anakpun, Hetty masih boleh tar1k suara pada part high note dengan mudah sahaja.

Peminat yang menonton video ini juga memuji kehebatan suara Hetty. Pasangan pengantin yang pada awalnya asyik berbual juga nampak sedikit terkej0t dan seakan terpuk4u mendengar Hetty menyanyi itu.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, posting oleh Hetty ini telahpun meraih lebih 4000 likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” P0werlah mummy dia, walaupun hold baby suara tetap mantap. Berapi betul persembahan dah macam konsert.. “

” High note moment, It was like “ st0p talking hear me singing my heart out ” haha, just joking. P0wer.. “

” Arghh i m1ss you on tv, especially singing. Masa Geg4rvaganza hari tu pun sikit je lagi nak final kan. Hebat kak.. “

” Miss that voice, lot’s of love. Beautiful voice sejak dulu tetap merdu. Bila dah mak mak, anak tak boleh jauh yer.. “

” How cute your baby, watching you and mesmerising. The song that u sang on your wedding day.. “

” Sambil pegang anak tu, fuh padu lah suara tar1k main-main je. Suara hetty memang sedap di dengar.. “

” Bride and groom were speechless. Expression says it all. Good performance. Congrats to all.. “

” Wow bukan senang ye sis nak nyanyi sambil dukung baby handsome tu. ini baru penyanyi, apa keadaan pun tetap padu suaranya.. “

Terpegun betul pasangan pengantin melihat nyanyian Hetty, penuh perasaan dan penghayatan lagi. Landon pun baik telatahnya, dilihat sahaja ibunya menyanyi. Semoga pada masa akan datang lebih banyak video nyanyian Hetty dikongsikan untuk hiburan peminat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hetty Sarlene

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..