” Cantiknya Isabella, muka Pan Asian ca1r tengok.. ” – Netizen

Gambar Dan Video Terbaru Cucu Datuk Chef Wan, Isabella Dan Tristan Cur1 Perhatian Warganet. Wah Makin Handsome Tristan, Isabella Pula Makin Cantik Sekarang !!

Meninjau akaun Instagram Datuk Chef Wan, telah dikongsikan sekeping gambar dan sebuah video yang memaparkan gambar terkini 2 orang cucunya iaitu anak kepada Serina, Tristan dan Isabella. Kata Datuk Chef Wan, gambar ini dikirimkan oleh Serina kepadanya.

Tristan dan Isabella akan pulang ke United Kingdom hari ini untuk menghadiri majlis perkahwinan pakcik mereka. Cepat rasanya Tristan dan Isabella membesar, kedua-duanya nampak semakin kacak dan cantik.

Sedikit masa sahaja lagi kedua-dua cucunya ini akan melangkah ke alam remaja. Sebagai atok, hanya yang terbaik Datuk Chef Wan mahukan untuk Tristan dan Isabella. Mendoakan agar cucu-cucunya ini sentiasa dipelihara oleh Allah dan menjadi insan yang berilmu dan penuh kasih sayang.

Sebagai atok kepada Tristan dan Isabella, Datuk Chef Wan akan membantu pada masa akan datang dalam bab pelajaran mereka. Manis betul wajah Isabella dan kecantikannya ini mendapat perhatian daripada peminat.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat video seterusnya )

Perkongsian oleh Datuk Chef Wan ini telahpun meraih lebih 4000 tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” They are quite wonderful. You are so blessed. Beautiful kids, They will definitely become great person in future just like their Tok.. “

” MashaaAllah Kasih sayang dan doa seorg atok buat cucu2nya. cantiknya isabella, tristan makin handsome.. “

” Bertuah chef, cucu-cucu cantik dan handsome. Isabella cantiknya sekarang, muka dia manis. Wajah kacukan yang menawan.. “

” Handsome Prince and Beautiful Princess. God bless amin. Camni punya muka Pan Asian, ca1r tengok.. “

” So adorable Isabella dan Tristan. Both of your beloved grandchildren look so beautiful. God bless you.. “

” Kasih sayang seorang atok kepada cucunya tiada terhingga. Isabella so pretty girl, makin besar makin cantik.. “

” Cantiknya Isabella, look like younger mileycyrus. Cucu cantik dan handsome belaka. Serina pun cantik.. “

Anak kacukan Melayu dan Mat Salleh, memang cantik lah Isabella ni apabila besar nanti. Semoga ikatan kekeluargaan antara Datuk Chef Wan bersama anak dan cucu-cucunya ini sentiasa dibajai dengan kasih sayang dan kebahagiaan selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Chef Wan, IG Serina Datuk Chef Wan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..