” Dia yang pel0k, kita pulak yang nang1s ter0k ni.. ” – Netizen

Video Alif Satar Menyambut Kepulangan Ibu Dan Ayahnya Dari Mengerjakan Haji Buat Peminat Tersentuh. Pel0kan Anak Pada Si Ibu Tu Nampak Penuh Kerinduannya, Sayu Sungguh !!

Pada 2 Julai yang lalu, Alif Satar ada berkongsikan gambar-gambar semasa Alif bersama isteri dan anak-anaknya menghantar kedua ibu bapa Alif, Tuan Haji Satar dan Puan Hajjah Fiza untuk mengerjakan ibadah haji.

Kini setelah hampir sebulan, tibalah saatnya kedua ibu bapa Alif pulang ke tanahair. Meninjau akaun Instagram Alif Satar, telah dikongsikan moment indah ketika Alif menyambut kepulangan kedua ibu bapanya ini.

Video ini dirakamkan oleh seseorang tanpa pengetahuan Alif. Melihat wajah ibunya keluar dari balai ketibaan, Alif pantas menuju ke arah ibunya dan mereka berpel0kan erat. Kejadian ini membuatkan hati peminat yang menonton tersentuh.

Walaupun tidak lama, namun kerinduan Alif pada ibu dan ayahnya jelas kelihatan. Hanya rasa syukur dapat Alif ungkapkan kerana kedua ibu bapanya ini selamat pulang dengan selamat. Alif turut mendoakan agar semua jemaah haji yang baru pulang diterima segala amal ibadatnya.

Jom tonton video di bawah :

Moment menyentuh hati ini telahpun meraih lebih 56 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Dia yang pel0k, kita pulak yang nang1s ter0k ni. Indahnya masih ada, rindunya pada arw4h mak dan abah.. “

” Seb4knya tengok, rindu nak pel0k c1um mak dan ayah. Semoga mak dan ayah Alif sentiasa dalam rahmat dan diberikan kesihatan yang baik.. “

” Pel0kan berkat, pel0kan rindu, pel0kan kasih sayang. So much love, alhamdulillah theyre back safely.. “

” Allahuakhbar bestnya dapat rasa moment macam ni bro.. Kirim salam to your Haji & Hajjah lip.. “

” Alhamdulillah, tapi yang orang lain duk teriak dekat rumah ni apa citer huhu. Sed1h tengok Alif pel0k c1um mak dan ayah tu.. “

” Ternang1s pulak tengok video ni. Alhamdulillah, Alif memang anak yang soleh untuk kedua ibu bapa.. “

” Touchingnya, sangat sangat suka cara Alif sambut bonda dan ayahanda dia. Kita pulak berderai air mata.. “

” Tiba-tiba mata masuk habuk, termenang1s pulak tengok video ni. Awak adalah idola kepada anak-anak muda. Anak, suami dan ayah yang terbaik untuk dicontohi.. “

Alhamdulillah, kedua ibu bapa Alif selamat tiba dan kedua-duanya kelihatan sihat walafiat. Alif buat ramai yang menitis air mata lah dengan video ini. Apa-apa pun, semoga segala amal ibadat dan hajinya diterima oleh Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alif Satar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..