” Bibir cantik, kening terukir, hidung pun mancung, ee cantik sangat lah.. ” – Netizen

MUA Bellaz Kongsi Wajah Penuh Anak Keempatnya, Nur Aisywara Nealofa Yang Baru Lahir. Wah Putih Gebunya Nealofa Ni. Pipi Merah Macam Pakai Blusher, Comel Sangat !!

Tanggal 29 Julai baru-baru ini, jurumekap terkenal MUA Bellaz telah pun selamat melahirkan cahayamata keempatnya. Dikurniakan seorang lagi bayi perempuan, MUA Bellaz mengumumkan nama bayinya ini sebagai Nur Aisywara Nealofa.

Pada waktu itu hanya gambar bahagian mulut dan hidung sahaja yang terlihat. Meninjau entry terbaru di akaun Instagram MUA Bellaz, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang mempamerkan wajah penuh baby Nealofa ini.

Comel dengan kulit putih kemerah-merahan, wajah baby Nealofa ini membuatkan netizen ger4m. Kata MUA Bellaz, dek kerana ramai yang meminta untuk melihat wajah baby Nealofa, maka gambar-gambar ini dimuatnaik untuk tatapan semua.

s

Dengan headband pink di kepala, baby Nealofa nampak comel sekali. Kata MUA Bellaz lagi, inilah yang selalu menemani mama membuat live makeup. Tentu besar nanti boleh jadi geng makeup dan model cilik mama.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Wajah comel baby Nealofa ini sehingga kini telahpun mendapat lebih 24 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen netizen :

” Aww comelnya baby Nealofa ni, ger4mnya tengok pipi merah pinkish tu macam pakai blusher.. “

” Munggilnya bibir, mata besar comelnya dia. Cantiknya awak Nealofa, ni baru baby besar nanti tak tahu la cantik lawa macam mana.. “

” Cantik dan comel Aisywara Nealofa ni, pipi gebu kemerah-merahan. Kening tu on point lah baby.. “

” Cantiknya baby Nealofa ni, nama dia memang betul la nur aisywara Nealofa rupanya ingatkan Bella gurau hehe.. “

” Eei macam anak patung, comel sungguh baby Nealofa. Gambar last tu comel sangat lah. Mulut tu ger4m, kulit putih merah.. “

” Segak macam mama dan kakak eica jugak ni. Bibir cantik, kening terukir, hidung pun mancung.. ee cantik sangatlah baby Nealofa.. “

” Allahu segaknya nur aisywara nealofa, tak puas tengok. putih merah-merah, bibir bak delima, bakal secantik mamanya.. “

Tak puas tengok wajah baby Nealofa ni, memang cute dengan temb4mnya tu. Dah pandai buat muncung mulut ye baby. Semoga baby Nur Aisywara Nealofa membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG MUA Bellaz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..