” Comel Soffya, makan sambil tidur camni nikmat.. ” – Netizen

Video Anak Wawa Zainal, Ayya Soffya Sedang Makan Sambil Tidur Buat Ramai Terhibur. Ad0i Mesti Rasa Macam Makan Dalam Mimpi Eh, Hehe !!

Pernahkah anda merasa lapar namun dalam masa yang sama turut berasa mengantuk ? Adakah anda memilih untuk tidur dalam keadaan lapar ? Atau makan dahulu sebelum tidur. Erm, kalau terlalu mengantuk sangat macam mana eh.

Meninjau ke akaun Instagram Wawa Zainal, perkongsian terbaru Wawa telah membuatkan ramai terhibur. Wawa telah memuatnaik sebuah video yang memaparkan gelagat anak ketiganya, Ayya Soffya sedang makan dalam keadaan mengantuk.

Soffya sedang makan sambil meniarap dengan matanya yang hampir terlelap. Di ruangan kapsyen, Wawa bertanya kepada netizen sama ada mereka memilih untuk tidur atau pun untuk makan. Wawa sendiri pun sudah keliru, hehe.

Ramai yang memberi pendapat masing-masing di ruangan komen. Ada juga yang berkongsi gelagat anak mereka yang sama seperti Soffya. Eh, mesti Soffya merasakan seperti makan dalam mimpi je kan.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat gelagat Soffya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Comel soffya, Makan sambil tdo cmni nikmat , saya pilih makanan.. Sebijik mcam wawa mse mude dluu cntikk.. “

” Cute banget.. pilih dua dua.. comel je soffya.. kalau saya, saya pilih tido.. Haha sama mcm adik i masa kecik.. “

” Saya pilih tidur.. Alahaai shomel nye awak sayang .. Nguantuuuk..tapi perut lapeeer.. Pilih tido n makan dalam mimpi.. “

” Makan tido makan tido, itu je kerja ko.. tidur lagi best.. comel g1la mcm ariel dulu masa umur setahun.. “

” Pilih tido dulu.. sebab klo makan dulu nanti tido lagi lama sebab perut dah kenyang… comel eh soffya ni.. “

” Andu kes1an bah.. Hmmm so maknya pilih makan ke tido tu.. Makan, baru tido lena .. Hahaha.. ngatuk sangat tu sian nya.. “

” Saya pilih tidur sambil makann ah confuse juga ni. Sbb dedua hobi.. Cekap Copia. Multitasking.. Sama mcm anak sulung masa kecik.. “

Gelagat anak-anak ini kadangkala menghiburkan. Ada sahaja perkara yang membuatkan kita tertawa dan momen sebegini amat sesuai dirakam untuk tontonan anak-anak apabila mereka semakin membesar. Alahai, comel kan gelagat Soffya ni.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Wawa Zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..