” Gaya jalan dengan lambai tu, ish macam tengok Sharnaaz pulak. Haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Sharnaaz Ahmad, Jebat Jayden Bercuti Bersama Mommynya, Noor Nabila Di Sabah. Wah Seronoknya Jebat, Comel Sangat Cara Ajak Jalan Tu. Sebijik Macam Gaya Baba Lah !!

Jika sebelum ini Sharnaaz Ahmad membawa anaknya Jebat Jayden bercuti di Melaka, kali ini giliran Noor Nabila pula membawa Jebat bercuti. Ketika ini Noor Nabila bersama Jebat sedang bercuti bersama keluarga di negeri bawah bayu, Sabah.

Banyak video dan gambar Jebat dapat dilihat menerusi Instastory Nabila. Meninjau akaun Instagram Noor Nabila, satu video baru Jebat dikongsikan. Dalam video ini Jebat berjalan dahulu di hadapan sambil Nabila merakam gelagatnya.

Kata Nabila di kapsyennya berbunyi ‘ There’s something about this boy ‘. Lihat sahaja telatah Jebat berjalan, kata peminat cara Jebat berjalan tak ubah seperti Sharnaaz. Budak yang ceria dan pemurah dengan senyuman, itulah Jebat Jayden.

Melambai-lambaikan tangannya seperti mengajak ‘ jom jalan ‘, Jebat ni pandai betul membuatkan orang tertarik kepadanya. Lirikan mata dan senyuman Jebat tu buat ramai yang ca1r dan tidak jemu melihat setiap videonya.

Jom tonton video di bawah :

Video gelagat comel oleh Jebat ini telah pun merekodkan lebih 6 ribu tanda suka daripada peminat sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat :

” Noor Nabila, he is just adorable. Semoga menjadi anak yang soleh Jebat Jayden, Aamin.. “

” Cutenya Jebat, ger4m dengan dia lah. Comel sangat-sangat and adorable. Wah mountain valley Kundasang.. “

” Sebiji baba dia, cara jalan dengan ajak jom tu alahai copy paste baba sangat. anak kesayangan mummy dan baba ni.. “

” Jayden anak soleh mommy, Jebat bijak sangat. HAndsome boy ni memang buat orang jat0h hati tau.. “

” So cute Jebat, Jebat macam baba lah. Gaya jalan dengan lambai tu, ish macam tengok Sharnaaz lak tengah lambai haha.. “

” Smart boy, comelnya senyum pun manis. Bijak pulak tu, macam baba dia cara jalan tu.. “

” Gaya Sharnaaz sebijik lah Jebat ni haha. Sentiasa comel sifat dia, pemurah senyum pulak tu.. memang something la this boy.. “

Jebat Jayden yang menjadi pujaan ramai peminat, macam babanya juga. Selamat menikmati percutian yang indah Jebat dan mommy. Semoga hari-hari mendatang lebih membahagiakan Jebat dan seluruh keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Noor Nabila, IG Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..