” Pickupline Sally, berget4r tulang rusuk Sharnaaz. Haha.. ” – Netizen

Video Sharnaaz Ahmad Dan Siti Saleha Berbalas Pickupline Buat Suasana Muzikal Lawak Superstar 3 Gamat. Amb0i Padu Pickup Line Masing-Masing. Pickupline Sally Tu Sampai Mamu Tersipu M4lu !!

Rancangan realiti TV, Muzikal Lawak Superstar 3 sudahpun memasuki minggu kedua. Sharnaaz Ahmad dan Elly Mazlein mengalas tugasan sebagai pengacara. Manakala Dato’ Awie, Siti Saleha dan Najib Ali pula sebagai juri tetap.

Jika minggu lalu, adegan Sharnaaz mengus1k Siti Saleha mencuit hati ramai, minggu ini Sharnaaz pula diusik oleh Siti Saleha. Meninjau akaun Instagram Zon Lawak dan Astro Gempak, video babak usik mengusik antara Sharnaaz dan Siti Saleha dikongsikan.

Sharnaaz memulai detik comel ini dengan bertanya kepada Siti Saleha apakah beza Siti Saleha dengan Elly Mazlein. Kata Sharnaaz, Elly sudah renew roadtax namun Sharnaaz dan Siti Saleha masih belum lagi. Amb0i kiasan Mamu bukan main baik ni.

Tidak berdiam kali ini, Siti Saleha memberi pickupline nya pula kepada Sharnaaz. Tanya Siti Saleha kepada Sharnaaz berbunyi apa beza Sharnaaz dengan JPJ. Jika JPJ sekat jalan, tapi Sharnaaz ses4t dalam hati Sally. Wah pan4s sungguh suasana dengan pickupline Siti Saleha ni, m4lu Sharnaaz dibuatnya.

Jom tonton video di bawah :

Video gelagat Sharnaaz dan Siti Saleha ini membuatkan peminat ikut sama terhibur. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Seorang duda, seorang janda. Ok la tu, sesuai sangat lah tengok Sharnaaz dan Sally ni.. “

” Comel je, kak lina jadi tukang sorang haha. Menjadi juga Sharnaaz dengan Sally ni.. Berjodohan please haha.. “

” Amboi pickupline masing-masing haha, sweet sangat Mamu dengan Sally ni.. Moga ada jodoh, dah bagi pickup line tu.. “

” Kalau dorang berdua ni berlakon sekali pun best jugak. Macam ngam sekepala je nampak.. “

” Boleh tahan pickupline Sally, ters1pu-s1pu Mamu haha. Ni kalau berjodohan, memang kecoh 1 malaya ni haha.. “

” Pickup line powerlah Sally, okay sangat sangat. Tak sangka Sally balas yee, blushing mamu kali ni.. Bersemut pickup line kali ni.. “

” Powerlah pickup line Sally, bukan semua orang boleh buat Sharnaaz m4lu m4lu macam tu hehe.. “

” Power sangat kak Sally, berget4r tulang rusuk Sharnaaz haha. Sisi lain seorang Sally, mantap babe.. “

Peminat juga suka melihat Sharnaaz dan Siti Saleha sehinggakan ada yang berharap mereka berjodohan. Memang padu pickup line Siti Saleha, tengok muka Sharnaaz senyum m4lu tu comel pulak Baba Jebat ni. Apa-apa pun, moga kedua-duanya terus ceria dan gembira selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zon Lawak, IG Astro Gempak, IG Sallywho

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..