” Nak biru dah muka Rahim tengok Jep terbaring, perang4i betul Jep ni.. ” – Netizen

Video Jep Sepahtu Pr4nk Rahim Dan Kru Sepahtu Reunion Mencuit Hati Penonton. Uih Berubah Terus Air Muka Rahim. Birthday Surpr1se Paling Cu4k Ni !!

Rancangan hiburan Sepahtu Reunion Live 2022 antara siri yang dinanti-nantikan peminat. Jenaka bersahaja ahli kumpulan Sepahtu yang terdiri daripada Jep, Rahim dan Ilya dibantu artis-artis jemputan yang berbeza setiap minggu.

Meninjau akaun Instagram Sinar FM, telah dikongsikan sedutan video yang memaparkan suasana ketika Sepahtu Reunion sedang berlangsung Khamis yang lalu. Bagi episod kali ini, turut ditampilkan cameo hebat iaitu Ramli Sarip, Mak Engku dan Natasha Elyzza.

Dalam video ini, Jep membuat pr4nk dengan berlakon seolah-olah pengs4n ketika rakaman sedang berjalan. Melihat Jep yang terbaring dan tidak memberikan respon, salah seorang kru memanggil pasukan medic supaya hadir ke pentas.

Rahim pula nampak wajahnya yang gus4r melihat keadaan Jep. Seketika kemudian, Jep bangun sambil bertep0k tangan dan menyanyikan lagu happy birthday untuk Rahim. Ad0i lah, surpr1se birthday paling gemp4k untuk Rahim ni. Puc4t terus member tu Jep oii.

Jom tonton video di bawah :

Video gelagat oleh Jep dan Rahim ini telah pun mendapat perhatian dan hampir 11 ribu likes dicatatkan sehingga kini. Antara komen-komen :

” Ya ampun Jep haha, buat semua orang r1sau lah. Kiranya Jep ni Anchor lah kepada Sepahtu reunion, Takde Jep tak jalan haha.. “

” Semalam punya episod ni. Nak biru dah muka Rahim dengan Fatah tengok Jep terbaring pengs4n haha. Perang4i betul Jep ni.. “

” Jep suka buat perang4i tapi itulah yang buat dia kelakar haha. Jangan pengs4n betul betul dah la.. “

” Spontan betul Jep buat lakonan. Tengah live member pengs4n camtu memang panik kaw kaw. Reflection dia tu spontan.. “

” Bagus Rahim, nampak dia care dengan Jep. Alhamdulillah, moga persahabatan mereka berkekalan hingga ke jannah.. “

” Member tu pan1k bukan main dah, yang jer1t medik medik pun. Ngada ngada la Jep ni, Suka drama lebih tau.. “

” Haha Jep memang, berkali tengok pun masih nak gelak. Pr4nk la ni, semua pakat panik. Hai lah Jep, nak4l tau.. “

Jep ni memang tau, suka buat pr4nk tetapi nampak sayang dan ambil berat sungguh Rahim terhadap sahabatnya ini. Pr4nk yang akan sentiasa diingati oleh Rahim dan penonton yang berada di studio. Apa-apa pun, semoga persahabatan Jep dan Rahim berkekalan sampai bila-bila.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sinar FM, IG Zon Lawak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..