” Tengok Jebat sus4h hati pun jadi gelak haha.. ” – D’ Azie Gallery

Video Jebat Jayden Menyanyi Lagu Kalau Rasa Gembira Yang Mencuit Hati. Dengan Sebutan Pel4t Dan Lirik Berterab0r Tu, Cute Je Dengar. Comel Lah Jebat !!

Noornabila dan Sharnaaz Ahmad seringkali berkongsikan video anak mereka Jebat Jayden di media sosial. Jika diperhatikan, Nabila banyak memuatnaik video-video menarik Jebat di aplikasi Tikt0k dan ianya sering mendapat perhatian peminat.

Meninjau akaun Instagram D’ Azie Gallery, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan gelagat Jebat menyanyikan lagu kanak-kanak bertajuk Kalau Rasa Gembira. Jebat yang masih ada pel4t-pel4tnya ketika bercakap buat peminat terhibur.

Suka membuat lirik sendiri yang spontan keluar dari mulutnya, lirik yang sepatutnya ‘ hent4k kaki ‘ dibant4i Jebat menjadi ‘hent4k kepala’. Comel pula tu Jebat membuat gaya hent4k kepala ke atas bantal berkali-kali.

Apabila Nabila menyebut perkataan ‘hent4k kaki ‘, Jebat seakan cuba mengingati lirik lagu yang betul. Haa baru lah betul Jebat liriknya ‘ Kalau rasa gembira hent4k kaki ‘. Ee kesayangan mummy ni suka betul buat mommy terhibur dengan sebutannya itu.

Jom tonton video di bawah :

Bukan main lagi Jebat hent4k kaki atas katil tu, kanak-kanak yang periang dan happy go lucky sama seperti perang4i baba Sharnaaz lah Jebat ni. Dengan muka yang sentiasa mengukir senyuman tu, buat peminat melting melihat Jebat.

Banyak lagi video-video menarik Jebat dapat dilihat menerusi akaun sosial Nabila. Jebat yang menceriakan hati sesiapa sahaja yang melihatnya. Semoga Jebat Jayden membesar dengan sihat selalu dan jadi anak soleh buat mommy dan baba.

Silakan SHARE..

Sumber : IG D’Azie Gallery, IG Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..