” Mula-mula contr0l macho, selepas tu terkulat-kulat menahan pedas haha.. ” – Netizen

Video Keluarga Sharifah Shahirah Dan Azah Aziz Membuat Pertandingan Makan Cili Buat Peminat Terhibur. Amboi, Si Aaron Selamber Je Kunyah Cili Padi. Last-Last Beras4p, Haha !!

Pelakon Azah Aziz dan Sharifah Shahirah sememangnya bersahabat baik sejak dulu lagi. Sebelum ini, Azah pulang ke Malaysia sendirian dan sempat bertemu dengan abang kandungnya yang sudah bertahun-tahun tidak bertemu mata.

Kali ini kepulangan Azah bersama suami dan anak-anak lelakinya dan seperti biasa, Azah pasti akan berjumpa dengan Shiera. Meninjau akaun Instagram Shiera Ijoy, telah dikongsikan beberapa posting yang memaparkan gelagat mereka semua ketika keluar makan bersama-sama.

Mencab4r anak-anak Azah untuk makan cili padi, anak kedua Azah bernama Brian pun memulakan cabaran. Bukan mudah untuk anak Azah kerana mereka sudah terbiasa dengan cara makan Barat. Sempat beberapa g1g1tan sahaja, Brian menyer4h kalah.

Si sulung Azah, Aaron pula menyahut cabaran ini. Dengan bersahaja, Aaron memamah cili padi sehingga hanc0r. Awalnya nampak steady rupanya Aaron sedang menahan kepedasan. Tergelak semua melihat reaksi wajah Aaron, mahu panas sampai ke telinga ni.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat anak-anak Azah ini telah mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Sak1t bunt0t semua haha. Handsome anak anak Azah, so happy for her. Anak anak Azah patut masuk Hero Remaja, tercamp4k semua.. “

” Uish selamber makan cilu tu haha. Looking handsome all your lovely son azahmontreal..mcm muka mummy dia.. hppy to see u again.. “

” Mula-mula contr0l mach0, kesan selepas tu yang tak boleh tahan. Pijoo lidah ahha. Kes1an tengok terkulat-kulat menahan pedas haha.. “

” Ingatkan si pengacara Jimmy Astro tu, rupanya anak kak Azah. Herlok muka anak-anak Azah ni.. “

” Pedas berapi, Aaron looks shy boy. Suka pedas bolehlah kahwin dengan orang Melayu.. muka terkumat kamit tahan pedas pun handsome.. “

” Handsome anak sulung Azah ni. Minum susu bila makan pedas, cara ni memang berkesan pada saya.. “

” Sukanya tengok bff ni, boleh berbesan lah nanti. Anak-anak pun semua dah besar besar.. “

Macam-macam ragam bila kena makan pedas, memang pedas berapi tu boleh buat gad0h. Pertama kali makan cili padi, lkelakar reaksi muka masing-masing. Apa pun, semoga persahabatan Shiera dan Azah ini berkekalan sampai bila-bila.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shiera Ijoy, IG Azah Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..