” Ad0i Jebat ni, macam tu tiup lilin sampai bila nak padam. Haha.. ” – D’ Azie Gallery

Video Thr0wback Jebat Jayden Meniup Lilin Kek Hari Lahirnya Yang Mencuit Hati. Ad0i Jebat, Kalau Ini Gayanya Sampai Bulan Depan Tak Boleh Pot0ng Kek. Lawak Lah Jebat, Comel Je !!

Semakin membesar Jebat Jayden, semakin banyak telatah dan percakapannya yang menghiburkan ramai. Tidak hanya ahli keluarga, malah peminat juga turut terhibur setiap kali video Jebat dikongsikan kepada umum.

Meninjau akaun Instagram D’ Azie Gallery, telah dikongsikan satu video thr0wback yang memaparkan gelagat Jebat ketika sambutan hari lahirnya. Jebat yang duduk menghadap sebiji kek yang tersedia di atas meja.

Mommynya Noor Nabila pula kelihatan sedang berada di sebelah Jebat sambil ketawa melihat kelakuan anaknya ini. Jika selalunya apabila lilin dinyalakan, birthday boy akan meniup lilin tersebut sehingga padam ap1nya tetapi cara Jebat berbeza.

Dengan matanya yang tidak lepas memandang ke arah lilin, bukan tiup tetapi perkataan ‘ fu fu fu fu’ yang disebut oleh Jebat. Habis tergelak semua yang ada di rumah ketika itu melihat cara Jebat berusaha memadamkan ap1 lilinnya itu.

Jom tonton video di bawah :

Jebat Jebat, ini tentu Jebat tidak mahu ap1nya cepat padam. Bud4k-bud4k memang pelbagai ragam dan Jebat ketika ini masih kecil. Sekarang Jebat sudah hebat meniup lilin kek birthday. Untuk rekod, Jebat juga berkongsi tarikh lahir yang sama dengan babanya, Sharnaaz Ahmad.

Penghibur hati semua orang betul Jebat Jayden ini. Lawak sangat sebut ‘fu fu fu fu’ tu Jebat. Birthday Jebat pun tinggal sebulan sahaja lagi, dapatlah peminat melihat apa pula jenaka si cilik ini nanti. Apa-apa pun, terus ceria dan happy go lucky selalu Jebat Jayden.

Silakan SHARE..

Sumber : IG D’Azie Gallery

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..