” Keras perut ketawa weh haha, semua masuk air.. ” – Netizen

Video Penyampai Sl0t 3 Pagi Era, Nabil Ahmad, Pak Azad Dan Radin Bersama Alif Satar Bermain Permainan Tepek Bedak Buat Peminat Terhibur. Ad0i Semua Dah Macam Tepung Gomak !!

Mulai 18 Julai, sl0t pagi Era memulakan gandingan baru dengan menampilkan Nabil Ahmad, Pak Azad dan Radin sebagai skuad 3 Pagi Era. Ia menggantikan Johara sebelum ini setelah Johan tidak lagi berkhidmat di stesen radio terkenal ini.

Baru beberapa hari bersiaran, g4ng pagi ini nyata sekepala dan menghiburkan pendengar. Penuh dengan jenaka yang menggamatkan konti. Meninjau akaun Instagram Era, telah dikongsikan sedutan video yang memaparkan mereka bertiga bersama Alif Satar bermain satu permainan.

Menamakan ch4llenge ini sebagai ch4llenge tepek bedak di muka, Nabil memulakan cabaran ini. Permainannya mudah sahaja, setiap orang perlu menjawab soalan yang diutarakan dan sekiranya salah, muka akan disemb4mkan ke sebuah bantal yang berisi bedak.

Lawak dan menghiburkan, itu antara yang diperkatakan oleh pendengar. Soalannya tidak sus4h namun jawapan yang diberikan buat pendengar terhibur. Part Pak Azad yang paling mencuit hati, tak sempat menjawab dah kena tep0k dengan bantal. Putih macam opera c1na jadinya Pak Azad.

Jom tonton video di bawah :

Video ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat dan antara komen-komen yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Lawak ter0k wey haha, part nabil tu tak boleh bl4h haha. Casablanca confident jerk, ulang ulang tengok.. “

” Kes1an Pak Azad wei, redha je Pak Azad kena macam tu haha. Makin best slot pagi Era yang baru ni.. “

” Kelakar g1la you all ni, Paling best tengok game ni. Part last tu setepek kena Pak Azad haha. Adui sak1t perut gelak.. “

” Haha part last tu kaw doo. Kes1an Pak Azad, paling n4ya kena ni haha. Tep0k terus dengan bantal bedak haha.. Lawak la game korang ni.. “

” Pak Azar, berdekah lah aku tengok h4ng kena sedeb0k haha. Tak dan cakap kena terus, lawak matt haha.. Team tepung gomal dah ni.. “

” Keras perut ketawa weh haha, semua masuk air sak1t perut aku tengok muka masing-masing berbedak putih camtu.. “

” Haha game nak t1bai member je ni haha. Dah jadi bud4k-bud4k bakery semua ni haha.. Alif tu macam Ryan Bakery dh.. “

” Ni lawak pec4h perut bro haha, mengar0t betul jawapan masing-masing haha. Dengan casablanca nya, sukan sea nya haha. aku tak boleh betul lah, berdekah weh.. “

Permainan yang menarik dan boleh diikuti ch4llenge team Era ini. Alif pun sporting bermain dan peminat juga ada yang meminta untuk part 2 ch4llenge tersebut. Apa pun, terus menghiburkan semua pendengar Era dan selamat maju jaya untuk Nabil, Pak Azad dan Radin.

Untuk menonton video penuh di bawah :

 

Silakan SHARE..

Sumber : IG Era, Youtube Channel Era

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..