” Baik Zizan, mu memang humble lah, kemain seronok bud4k-bud4k tu.. ” – Netizen

Video Telatah Zizan Razak Melayan Peminat Ciliknya Cur1 Perhatian Peminat. Amboi Adik, Siap Suruh Abang Zizan Buat ‘Love’ Lagi. Terbaik Zizan, Humble Je Dengan Sesiapa Pun !!

Pelawak dan pelakon terkenal, Zizan Razak antara nama selebriti yang tidak perlu diperkenalkan lagi. Apatah lagi, personalitinya yang cukup kelakar membuatkan Zizan sentiasa mendapat tempat di hati peminat.

Meninjau di akaun Instagram Issey Fazlisham telah berkongsi satu video yang memaparkan Zizan sedang melayan peminat-peminat ciliknya. Difahamkan video tersebut diambil ketika mereka sedang membuat penggambaran sebuah telemovie.

Dalam video itu, Zizan yang sedang duduk di beranda sebuah rumah telah didatangi peminat-peminatnya yang ingin bergambar. Seorang kanak-kanak perempuan telah meminta Zizan untuk membuat tangan berbentuk separuh ‘love’ ketika sesi bergambar bersama.

Sikap Zizan yang disenangi dan humble serta tidak somb0ng melayan kerenah peminat-peminat ciliknya itu telah menarik perhatian warganet. Hingga kini, video tersebut telah mendapat lebih 8 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain terhibur, warganet juga memuji sikap baik Zizan. Antara komen-komen menarik adalah :

” Baik Zizan, mu memang humble lah, seronok kemain bud4k-bud4k tu. Moga murah rezeki dan terus berjaya Zizan.. “

” Kemah lah suruh buat love, hahahaha. Zizan ni bagus lah layan je perang4i comel bud4k2 tu.. “

” Bagus laaa sporting dok s0mbong.  Kekal gtu la Zang, peminat suko. Moga nanti bertemu lah jodoh mu Zang, amin.. “

” Nie org ckp jdoh ngah skol rendah lg tu erk, hahaa mana tahu Zizan, tu jodoh mu nanti kan, hahahahahaa.. “

” Comel lah gaya budak tu, amboii kemain lagi siap nak bergambar buat love yer dik, ketawa akak tengok perang4i kau.. “

” Issey pun ketawa, haha comel. Terbaik lah Zizan, layan baik je semua. Mesti bud4k2 tu seronok sangat boleh jumpa pelakon terkenal.. “

” Stay humble Zizan n Issey, hehe cute video Zizan layan bdk2 tu. Semua bawa keluar fon nak ambil gambar Zizan.. “

Bagus Zizan, layan je apa yang peminat ciliknya minta, comel video ni. Apa-apa pun, semoga Zizan akan terus berjaya dalam apa jua bidang yang diceburinya dan segala urusan Zizan sentiasa dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG  isseyfazlisham, zizanrazak869

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..