” Kesian Cik Man dapat pasangan host macam aku.. ” – Fasha Sandha

Video Telatah Fasha Sandha Bersama PU Azman Di Set Penggambaran Buat Ramai Terhibur. Part Fasha Kant0i Tengah Posing Tu Kelakar. Cik Man Tahan Gelak Je Tengok Perang4i Fasha, Haha !!

Meninjau di akaun Instagram pelakon berbakat, Fasha Sandha telah berkongsi beberapa video Fasha sedang melakukan penggambaran sebuah rancangan bersama pendakwah bebas terkenal iaitu PU Azman.

Ini merupakan kali pertama Fasha bergandingan menjadi host bersama PU Azman atau lebih mesra dengan panggilan Cik Man. Meskipun ianya adalah pertama kali, kelihatan kedua mereka begitu serasi mengendalikan rancangan itu.

Namun, ada satu video yang telah mencu1t hati apabila Fasha berkongsi telatahnya ketika bersama Cik Man. Tulis Fasha di kapsyen, Fasha begitu kes1an terhadap Cik Man kerana mendapat rakan host sepertinya yang dikatakan mempunyai perang4i ‘g1la-g1la’.

Malah kongsi Fasha lagi, Fasha begitu seronok dapat bekerja bersama Cik Man dan menyifatkan Cik Man seorang yang sangat kelakar. Sehingga kini video yang dikongsikan oleh Fasha telah mendapat ribuan tanda suka sejak dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain terhibur melihat telatah Fasha dan Cik Man, para peminat juga memuji kecantikan Fasha mengenakan tudung. Antara komen-komen menarik adalah :

” Cik Man pun macam tahan gelak je kan, hahaha kelakar lah Kak Fasha ni, saya tengok pun tersenyum tau.. “

” Cantiknya Fasha bertudung, nampak manis ayu betul. Semoga nnti Fasha akan terus bertudung ya, amin.. “

” Cik Man pun selalu masuk air kan, haha lawak tengok part kant0i tengah posing tu, tahu pun segan ye, hahahaha.. “

” Masa kant0i tgh pose sblh cikman tu cute sgt mcm budak sekolah kant0i dgn cikgu terus berdiri tegak, haha.. “

” Cantik bila btudung, nmpk lembut. Harap ada niat terus nk pkai tudung menutup aurat, cantik.. “

” Suka n minat Fasha. Kalau dia bertudung terus Subhanallah lagi bertmbah minat. Allah Anugerah untuk dia cantik, ayu suara lunak.. “

” Serasi lah mereka berdua ni terhibur melihatnya. Macam menarik je rancangan ni, bila akan ditayangkan Fasha.. “

Comel sungguh perang4i Fasha, tapi kalau tengok cara Fasha jadi pengacara memang lemah lembut dan nampak manis sangat lagi-lagi bertudung macam ni. Apa-apa pun, semoga Fasha dan Cik Man akan terus berjaya dalam bidang yang diceburi mereka.

Silakan SHARE..

Sumber : IGĀ  Fasha Sandha, PU Azman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..