” Daddy try nak k0rek rahs1a tapi tak dapat sampai ke sudah, hehe.. ” – Netizen

Video Perbualan Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor Bersama Anak Sulungnya, Sophea Isabella Tar1k Perhatian Netizen. Wah Syoknya, Sporting Betul Daddy Macam Ni. Siap Bagi Green Light Lagi !!

Meninjau akaun Instagram Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor, telah dikongsikan satu video yang memaparkan perbualan antara Datuk Dr Sheikh bersama anak sulungnya, Sophea Isabella. Tarikh 21 Julai merupakan ulangtahun kelahiran Bella yang ke 11 tahun.

Sungguh cepat masa berlalu, Datuk Dr Sheikh merasai seperti baru semalam Bella dilahirkan. Tanggungjawab Bella sebagai anak sulung sangat berat. Perlu menjadi contoh dan panduan kepada adik-adik yang lain, Datuk Dr Sheikh punya caranya tersendiri dalam mendidik Bella.

Walaupun dibesarkan untuk menjadi yang terbaik, Bella tidak pernah merungut dan Datuk Dr Sheikh mengakui Bella anak yang baik dan mudah dididik. Perbualan dua beranak ini juga menarik dan nyata Datuk Dr Sheikh cukup sporting.

Bertanya kepada Bella sama ada Bella mempunyai boyfriend, Bella dalam tersenyum m4lu mengatakan dia tidak ada rahs1a dengan daddynya ini. Tidak kisah sekiranya Bella ada kekasih, apa yang penting perlu menjaga adab dan kelakuan.

Jom tonton video di bawah :

Ratusan komen dan hampir 20 ribu tanda suka direkodkan untuk posting ini. Antara komen-komen netizen yang dapat kami kongsikan :

” Happy Birthday Bella. Daddy try nak k0rek rahs1a tapi tak dapat-dapat sampai ke sudah hehe. So sweet father snd daughter.. “

” Awww so sweet… Happy birthday Bella.. May you always be in the protection and guidance of Allah SWT… Being a teenagers is tough but if you stick to your ground and principal, you’ll be fine… InsyaAllah.. “

” Amin semuga Allah makbulkn doa2 murni dr seorg ayah buat puteri sulongnya. happy 11th birthday Bella.. “

” Ure the best dad every child ever could wish for . Happy Birthday Bella, may Allah bless you.. “

” Cantik, nampak matang, sopan santun , lemah lembut je. sejuk mata memandang .. happy birthday Bella. semoga berjaya dunia akhirat.. “

” She’ll grow to be a great lady because of you and Dr Harlina’s upbringing insyaAllah.. happy birthday Bella.. “

” Sanah Helwah Bella, awesome daddy. daddy macam best friend. semoga tercapai segala cita-cita bella.. “

” So lovely doctor… Semoga Sy pun bersemangat mcm doktor utk teruskan usaha menjadi best friend anak2.. “

Ayah yang baik dan menjadi role model untuk anak-anak, itu yang diamalkan oleh keluarga Datuk Dr Sheikh ini. Usia seperti Bella ini memang ibu bapa perlu lebih rapat dan melayan seperti kawan baik. Apa-apa pun, Datuk boleh cuba lain kali untuk k0rek rahsia siapa boyfriend Bella ye, hehe.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dr Sheikh Muszaphar Shukor

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..